Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:12:11 GMT

آخرین خبر ازساخت فیلم"آقای سانسور"

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۴۸۸۷

نسخه نهایی فیلم سینمایی «آقای سانسور» با اتمام کامل مراحل فنی هم اکنون آماده نمایش شده است. ناطقان: تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی به تازگی به پایان رسیده است و هم‌اکنون این فیلم برای اکران در سینما‌های سراسر کشور در انتظار دریافت پروانه نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نازنین مفخم تدوین را برعهده داشته و صداگذاری و ساخت موسیقی نیز به ترتیب توسط حسین ابوالصدق و مهدی خیرخواهی انجام شده است.

محمدرضا فروتن در «آقای سانسور» پس از سال‌ها در یک اثر کمدی به ایفای نقش پرداخته است که در نوع خود جالب توجه است. بهرام افشاری یکی دیگر از نقش‌های اصلی این پروژه سینمایی را برعهده داشته است.

بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی و علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«آقای سانسور» فیلمی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟! منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: آقای سانسور ، فیلم سینمایی ، مراحل فنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آقای سانسور فیلم سینمایی مراحل فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی به کما رفت

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری