Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افتتاح شد.

 با حضور جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این اداره کل، میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس 3 افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پس از افتتاح، مراحل انجام کار را بررسی و دستور داد سریع‌تر نواقص احتمالی رفع شود و گفت: میز خدمت این اداره کل از امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد آغاز به‌کار کرد تا از این پس، سریع‌تر به‌درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروارید بیان کرد: امیدوارم، همکارانی که در میز خدمت مشغول به‌خدمت‌رسانی مستقیم به‌ارباب رجوع شده‌اند با سعه صدر، خوش‌خلقی و در اسرع وقت نسبت به‌خدمت‌رسانی به‌ارباب رجوع اقدام کنند و در صورتی که انجام خدمتی زمانبر بوده، مدت زمان انجام کار به‌صورت شفاف اعلام شود.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع، دستور موکد ریاست محترم جمهوری در اواخر خرداد ماه سال جاری، بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقق منشور حقوق شهروندی و دولت الکترونیک، میز خدمت در این اداره کل راه‌اندازی شد و سعی شده در میز خدمت به‌تمامی درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر در این مکان 10 نفر از کارشناسان حضور دارند که در مجموع بیش از 20 نوع خدمت و فعالیت فرهنگی هنری و قرآنی از جمله  صدور مجوزهای کانون‌های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی هنری چند منظوره و تک‌منظوره، آموزشگاه‌های آزاد هنری، تبلیغات محیطی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و استعلام اسامی بیگانه  را ارائه می‌کنند و مراجعان بر اساس نیاز خود به‌این کارشناسان برای دریافت خدمات مراجعه می‌کنند.

مروارید ادامه داد: همچنین از استقرار میز خدمت نشر در محل این اداره کل خبر داد و بیان کرد: میز خدمت نشر نیز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امروز مستقر شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به‌آن نسبت به‌دریافت خدمات اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: میز خدمت میز خدمت ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد