Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:27:45 GMT

ایران از مقصران سانحه سانچی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۵۱۴۵

ایران از مقصران سانحه سانچی شکایت کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شادمهر کاظم زاده با اشاره به این‌که جزییات سانحه سانچی به زودی با حضور مسئولان مربوطه در کمیته حمل و نقل کمیسیون بررسی می‌شود، اظهار کرد:‌ گزارش مجلس از سانحه سانچی در حال تکمیل است. طبق وظیفه ذاتی این کمیسیون و کمیته های تخصصی بررسی های لازم در خصوص این سانحه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زاده در پاسخ به این سئوال که آیا ایران شکایتی درخصوص این سانحه به دادگاه هنگ کنگ کرده است، تصریح کرد: به طور حتم رایزنی ها و حتی شکایت از دستگاه های دخیل در این سانحه از سوی مقام مسئول ایرانی صورت گرفته و تا احقاق حق جان باختگان پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

او با بیان این‌که هفته پیش‌رو آخرین اطلاعات سانحه سانچی را به اطلاع مردم خواهیم رساند، تصریح کرد: گزارش های مقدماتی این سانحه آماده شده و به زودی به اعمال نظارت مجلس گزارش نهایی آن نیز از سوی دولت تهیه و در مجلس نیز با گزارش تدوین شده از سوی نمایندگان قرائت خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در گزارش مذکور میزان تقصیر عوامل در وقوع حادثه مشخص خواهد شد گفت: مطالبه مردم از مسئولان تسریع در اعلام علل وقوع حوادث و مقابله با تکرار آن است که در این راستا مجلس تمام تلاش خود را برای شفاف سازی زوایای مختلف این حادثه انجام می دهد. با اولویت بندی هیات رئیسه گزارش سانچی نیز به زودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

منبع: خانه ملت

402

سانچی کمیته حمل ونقل سانحه مجلس شکایت مقصر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سانچی کمیته حمل ونقل سانحه مجلس شکایت مقصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 6082080

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود