Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، هفتادونهمین مجمع عمومی جامعه قاریان قرآن مشهد امروز، ۹ تیرماه در مجتمع آرمان رضوی مشهد برگزار شد.
بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری این مراسم، هجدهمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جامعه قاریان قرآن مشهد برگزار شد تا منتخبان به مدت 2 سال سکاندار جامعه قاریان قرآن مشهد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدمهدی آقامحمدیان، حسن اکبری‌نژاد، غلامرضا باوجدان، مجتبی جاویدی، ابوالفضل چمنی، سعید حاجی‌ابراهیمی، محمد حسن‌دخت‌مشهدی، محمدصادق رضاقلیان‌نوغانی، مرتضی سادات‌فاطمی، سعید سرابی، علی سرابی، محمدرضا صدیق‌معتمد، محمدصادق علمی، مرتضی فراتی، محمدرضا فراهانی، مهدی نصیری، حسن هادیزاده‌زرگر و امیررضا هاشمی‌جواهری نامزدهای عضویت در هیئت مدیره بودند که در مدت پنج دقیقه به معرفی و بیان برنامه‌های آتی خود پرداختند.
محمدمهدی آقامحمدیان، مدیرعامل سابق جامعه قاریان قرآن مشهد در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد: جامعه قاریان در سال ۱۳۶۸ تشکیل شد و هر دو سال یکبار انتخابات برگزار و ۹ عضو هیئت مدیره و ۳ بازرس انتخاب می‌شوند.
وی با بیان اینکه این افراد به مدت ۲ سال مدیریت جامعه قاریان قرآن مشهد را به عنوان بدنه اجرایی برعهده دارند، ابراز کرد: امروز اعضا هیئت مدیره در این مراسم انتخاب شده و سپس آنان مدیرعامل را انتخاب می‌کنند.
آقامحمدیان با اشاره به اینکه طی این دوسال فرآیند مأموریت‌های آنان بر اساس اساسنامه تعیین شده در جامعه قاریان قرآن مشهد خواهد بود، تشریح کرد: هدف از برگزاری این انتخابات تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بحث آموزش قرآن به جوانان با نیروهای پیشکسوت برجسته قرآنی است.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری هجدهمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جامعه قاریان قرآن مشهد هر یک از حاضران به 9 عضو از هیئت مدیره و سه بازرس رأی دادند و اسامی آنان اعلام شد. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی انتخابات جامعه قاریان مشهد هجدهمین دوره هیئت مدیره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند