Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطما سامورا دبیرکل فیفا اعلام کرد تا کنون 5 میلیون نفر از «فستیوال های هواداران» فیفا در جام جهانی 2018 دیدن کرده اند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


سامورا در توئیتر رسمی خود نوشت: "تا کنون 5 میلیون نفر از جشنواره هواداران فیفا در روسیه دیدن کرده اند و من به 11 شهر میزبان بابت این سازماندهی عالی تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
مناطق اختصاص یافته به فستیوال های هواداران، تنها محل هایی هستند که خارج از ورزشگاه های میزبان جام جهانی2018، امکان تماشای مسابقات را برای هواداران فراهم می کنند و علاوه بر آن در این محل ها برنامه های جذاب دیگری مانند موسیقی های محلی اجرا می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال برای اولین بار در روسیه از 14 ژوئن تا 15 ژوئیه برگزار می شود. این مسابقات در 11 شهر مسکو، سن پترزبورگ، ولگوگراد، اکاترینبورگ، کازان، کالینینگراد، نیژنی نووگورود، روستوف ، سامارا، سارانسک و سوچی انجام می شود و مکان های جشنواره هواداران فیفا در همه شهرهای میزبان باز است.

بیشتر بخوانید:

درصد شانس قهرمانی تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

واکنش کی روش به رفتار بازیکنان پرتغال

انتهای پیام/

استقبال گسترده از جشنواره های فیفا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه دنیای ورزش فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند