Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان امروز در فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی، ماهواره ای و رادیو و تلویزیونی شایعه می سازند و منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی و انسان های شایسته پخش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستار هدایت خواه، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (8 تیر) به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: از ششم تا 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تعبیر حقوق بشر آمریکایی تعبیری طنزآلود است که آمریکایی ها به عنوان جنایتکارترین رژیم ها در طول تاریخ بشر بوده و هستند، اظهار داشت: آمریکایی ها خود را مدافع حقوق بشر می دانند که در واقع این هم یکی از وارونگی های دوره آخرالزمان است.

 

هدایت خواه یادآور شد: در دوره آخرالزمان بسیاری از چیزها وارونه تعبیر می شود که یکی از آنها، تعبیر حقوق بشر و تعریفی که آمریکایی ها از حقوق بشر دارند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کسانی که خود ضدانسانی ترین و ضدحقوق بشر ترین رژیم ها در تاریخ بشر هستند، خود را مدافع حقوق بشر می دانند و ملت ها به ویژه ملت ایران را تحت عنوان دفاع از حقوق بشر زیر فشار می گذارند.

 

وی به فهرست کوتاهی از جنایت های ضدبشری آمریکا در حق ملت ها اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم آمریکا که اساس آن در ضدیت با حقوق بشر بوده، یعنی از زمانی که اینها در سرزمین آمریکا حضور پیدا می کنند و بومیان این منطقه را با زشت ترین جنایت ها مورد هجمه قرار می دهند و نابود می کنند، نشان می دهد که شکل گیری این رژیم بر ظلم و جنایت استوار است.

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه آمریکایی ها در طول تاریخ جنایت های مختلفی را مرتکب شد، عنوان کرد: مخوف ترین زندان ها (زندان گوانتانامو، زندان ابو غریب و زندان بگرام در افغانستان) را برای شکنجه زندانیان راه اندازی کردند که بدترین جنایت ها و زشت ترین رفتارها را در این مکان ها در حق زندانیان انجام دادند.

 

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکایی ها بیشترین جنایت ها را در حق ملت های مختلف انجام دادند، تاکید کرد: آنها با حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی ژاپن نشان دادند که آمریکا تنها کشوری است که در طول تاریخ از بمب اتم استفاده کرده و در چند ثانیه دهها هزار نفر را پودر و بسیاری از نسل ها را تا قرن ها معیوب کردند.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در ویتنام بیشترین جنایت را مرتکب و بیش از یک میلیون ویتنامی را با زشت ترین روش کشتند، یادآور شد: آمریکایی ها در عراق نیز بیش از یک و نیم میلیون زن، مرد و کودک را در دوره اشغال عراق از بین بردند؛ آنها در پاناما و دیگر نقاط دنیا عامل بسیاری از جنایت ها در این کشورها بودند.

 

هدایت خواه آمریکایی ها را حامی جنایتکارترین رژیم ها در طول تاریخ خواند و ابراز داشت: آنها در ایران اسلامی حامی رژیم جنایتکار پهلوی بودند که در یک مورد، یعنی 15 خرداد سال 1342 که طبق برخی از آمارها، رژیم پهلوی در یک روز 15 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساند و در طول دوران 50 ساله آن رژیم بسیاری از افراد را اعدام، زندان و شکنجه کردند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد جنایت میدان ژاله یا شهدای تهران، سینما رکس آبادان، مسجد کرمان و جنایت های مختلفی را از جمله جنایت های رژیم پهلوی با حمایت آمریکا برشمرد و اضافه کرد: دهها هزار نفر با حمایت آمریکا در دوران پهلوی به شهادت رسیدند.

 

وی اظهار داشت: آمریکا با حمایت از رژیم جنایتکار صدام به عنوان یکی از مخوف ترین جنایتکاران دنیا با جنگ تحمیلی، دهها هزار نفر از ملت ایران را شهید و دهها هزار نفر از ملت عراق را به خاک و خون کشید.

 

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه آمریکایی ها حامی کودک کش ترین رژیم ها مثل رژیم اشغالگر قدس در طول تاریخ هستند، تصریح کرد: آنها حمایت از جنایتکارترین گروهک ها شامل: گروهک های منافقین، تکفیری داعش و دیگر گروه ها را در پرونده خود دارند.

 

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروهک منافقین به عنوان جنایتکارترین گروهک تروریستی در داخل ایران با حمایت های آمریکا و دیگران طبق آمارها تاکنون حدود 17 هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رسانده است.

 

وی اذعان کرد: در ششم تیر 1360 نقشه ترور مقام معظم رهبری را طراحی کردند که با لطف الهی ناکام می ماند و روز بعد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی است و روز بعد توسط رژیم که مورد حمایت آمریکا بود، حلبچه و سردشت بمباران می شود.

 

هدایت خواه یادآور شد: در 12 تیر سال 1367 آمریکایی ها هواپیمای مسافربری ایران که زنان و کودکان در آن بودند را ساقط و در دریا غرق و به شهادت رساند.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد: آمریکایی ها حتی در حق ملت خود نیز جنایتکارترین هستند، ظلمی که بر سیاه پوستان در آمریکا صورت می گیرد و هفته ای نیست که تعدادی از سیاه پوستان توسط پلیس آمریکا کشته و رفتار تبعیض نژادی شدیدی با آنها صورت نگیرد.

 

وی اظهار داشت: آمریکایی ها سالها قبل فرقه ای مسیحی در خود آمریکا (فرقه داوودی ها) که به آنها انتقاد داشتند، محل سکونت آنها را محاصره و همه را به آتش کشیدند.

 

هدایت خواه با اشاره به اینکه 76 زن و مرد از این فرقه مسیحی توسط دولت آمریکا آتش زده شد که 20 نفر از آنها کودک بودند و همه زنده زنده در آتش سوختند، اضافه کرد: جرم آنها این بود که این گروه مسیحی به عملکرد دولت آمریکا انتقاد داشته و افشاگری کرده بودند.

 

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر جنایت های هر رژیم در دنیا را جمع کنیم، به پای جنایت های آمریکا در حق بشریت نمی رسد.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه هر جنگی در دنیاست پشت آن آمریکا قرار دارد، عنوان کرد: در دوره آخرالزمان شیطانی ترین جریان ها و گروه ها مدافع حقوق بشر می شوند.

 

هدایت خواه ابراز داشت: گروهک منافقین که جنایت ششم و هفتم تیرماه، شهادت شهدای محراب و هزار شهید دیگر را مرتکب شدند، امروز مورد حمایت آمریکایی ها هستند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: آمریکایی ها با فضای رسانه ای که ایجاد کرده اند در داخل کشورها به دنبال جنگ روانی هستند و با فضاسازی، شایعه پراکنی و دروغ سازی که منافقین انجام داده بودند، شهید بهشتی را مظلومانه به شهادت رساندند.

 

وی خاطرنشان کرد: منافقین در زمان شهید بهشتی با طراحی آمریکا شایعه پخش می کردند و مردم عادی هم این شایعات را می پذیرفتند و نسبت های دروغ و ناروا به شهید بهشتی می دادند.

 

هدایت خواه اظهار داشت: امروز در فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی، ماهواره ای و رادیو و تلویزیونی از همین شایعات دشمنان می سازند و منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی و انسان های شایسته پخش می کنند.

 

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز که آمریکایی ها در مقابل اراده ملت و نظام جمهوری اسلامی، در سوریه، فلسطین، عراق و یمن و همه نقاط دنیا شکست می خورند، دست به شایعه سازی، دروغ پردازی و انگ روانی توسط همان منافقین می زنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ روانی دروغ، شایعه پراکنی، جوسازی و خالی کردن دل مردم به شکل های مختلف توسط همان منافقین به میدان آمده، گفت: ملت ایران با بیداری و هوشیاری این جنگ را پشت سر خواهد گذاشت، توطئه آمریکایی ها را خنثی می کند؛ زیرا پرچمدار حقیقی حقوق بشر ملت ایران بوده که پای مبارزه با استکبار ایستاده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اقتصاد اوقات فراغت جام جهانی روسیه دولت ارزانی تیم ملی ایران روزنامه های ورزشی شیراز مدافع حقوق بشر حقوق بشر آمریکایی حمله اتمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گروهک تروریستی منافقین هدایت خواه جنگ یمن داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود اظهار کرد: دولتمردان باید مشکلات معیشتی را حل کنند تا ارزش پول ملی افزایش یافته و در سفره مردم ملموس باشد و قدرت خرید مردم زیاد شود.

وی با انتقاد از دولت، وزارت بهداشت و مجلس بابت عملی نشدن وعده های دروغ فرزندآوری که مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: این مصوبه مورد انتظار مقام معظم رهبری در کشوربود اما زیر بار نرفتن بیمارستانهای خصوصی بابت زایمان رایگان طبیعی گله مند هستیم و مصرا می خواهیم تا دستور ویژه رئیس‌ جمهوری بابت فرزند آوری محقق شود.

امام جمعه مشگین شرقی با ابراز تاسف از جامعه و نظام پزشکی بابت شرمساری که پزشکان متخصص شیراز در پارتی و مجلس گناه و شرب خمر و مسمومیت و فوت ناشی از شراب تقلبی گفت: اجرای طرح نور با تولید نیروی مقتدر و مظلوم انتظامی سبب خرسندی است و از بابت اجرای قدردان نیروهای نظامی هستیم و حمایت همه جانبه خود را از این طرح اعلام می کنیم.

صفری با تبریک هفته معلم اظهار کرد: هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش توسط معلمان صورت می‌گیرد رفتار و گفتار، موضع‌گیری حتی اشاره معلمان در ساختن شخصیت و ایجاد هویت در دانش‌آموزان اثر دارد.

وی ادامه داد: باید معلمان ما به این نکات توجه داشته باشند که معلم باید هویت و شخصیت بسازد و تعلیم و تربیت همراه با معنویات و معرفت و تقوا باشد.

امام جمعه مشگین شرقی تصریح کرد: دولت آمریکا از زمان شروع تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه علاوه بر حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی همه جانبه از ظرفیت‌های سیاسی، مالی، رسانه‌ای خود برای سرپوش نهادن بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بهره برده است.

صفری بیان کرد: این حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی منجر به اعتراضات و تجمعات گسترده دانشجویی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا شده است.

وی افزود: سرکوب خشونت آمیز جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و دیگر دولت‌های غربی در امتداد سیاست حمایت علنی آنان از نسل کشی جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد و سبب تشویق رژیم صهیونیستی به ادامه جنگ افروزی نسل کشی و جنایت علیه بشریت می‌شود.

امام جمعه ممشگین شرقی گفت: بازداشت خودسرانه، اخراج و محرومیت از کار و تحصیل و امنیتی کردن فضای دانشگاه‌ها در تضاد آشکار با تعهدات این کشورها در تضمین آزادی بیان و آزادی اجتماعات مسالمت آمیز و منع بازداشت خودسرانه قرار دارد.

کد خبر 6095831

دیگر خبرها

  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ذهن آمریکااندیش
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • تحریم ۱۳ فرد و شرکت آمریکایی توسط ایران
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها