Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه آمریکایی ها در طول تاریخ کارهایی انجام داده اند که جهان را به لبه تاریخ کشاند، گفت: آمریکایی ها به دنبال تجزیه کشورها و جزیره ای کردن آنها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز ( 8 تیر ) در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه مرکز استان، گفت: زبان یکی از ابزاری است در بدن انسان که بیشترین گناه از او صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: گاهی با جاری شدن جمله و کلمه ای شرق و غرب عالم را به هم می ریزیم و به واسطه این زبان و کلمات ممکن است این گناهان اتفاق بیافتد.

 

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: به وسیله زبان می توان در جامعه و حتی جهان فساد ایجاد کرد و خون هایی به ناحق ریخته شود.

 

حسینی صدر به برخی از گناهان کبیره اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در مورد گناهان زبان عذاب های بزرگی قرار داده که هیچ کدام از جوانب بدن این عذاب را نمی بیند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج در ادامه، به ششم تا ۱۲تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره و اضافه کرد: نمونه بارز این حقوق بشر بمباران سردشت و حتی شلیک موشک به هواپیمای ایرانی بود.

 

وی یادآور شد: آمریکایی ها در طول تاریخ کارهایی انجام داده اند که جهان را به لبه تاریخ کشاند و این جنایت ها را کسی از یاد نخواهد برد.

 

حسینی صدر به جنایت های این رژیم غاصب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: شهادت امثال دکتر بهشتی و ترورهای بیشمار و حتی تحریم ها همه از دامن این کشور استکباری بیرون آمده است.

 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه امروز نمی توان این کشور استعماری را یک شریک دانست، بلکه اینها خود شر و شیطان در جهان هستند، یادآور شد: امروز پیشنهادهای بی شرمانه ای از سوی برخی برای دوستی با این کشور استعماری صورت می گیرد که باید به ایرانی بودن این افراد شک کرد.

 

وی به خرابی های سوریه و عراق و حتی جنگ یمن اشاره و خاطرنشان کرد:همه خرابی ها و توطئه ها علیه بشریت امروز از سوی این کشور غاصب صورت می گیرد که یک جنایت بزرگ در حق ملت هاست.

 

حسینی صدر تجزیه کشورهای عربی را یکی از توطئه های آمریکا برای رسیدن به منافع خود در منطقه دانست و تاکید کرد: آمریکایی ها جنایتکار بین المللی هستند که امروز عروسک های خیمه شب بازی همچون آل سعود با آنها هم دست شده اند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج اقدام غیرانسانی جدایی مادران از فرزندان مهاجر را یکی از جنایت های جدید آمریکا دانست و گفت: امروز باید جنایت این دشمن را شناخت و به فتنه های جدید آن پی برد.

 

وی مقابله با تفکر جمهوری اسلامی را از فتنه های آمریکا در منطقه دانست و ابراز داشت: آمریکا در همه جنگ هایی که مستقیم و غیرمستقیم با ایران داشته، شکست خورده و به دنبال فتنه هایی برای بی اهمیت جلوه دادن قدرت ایران در منطقه است.

 

حسینی صدر به مشکلات اقتصادی، عزم مدیران و مسئولان برای رفع این مشکلات اشاره و تصریح کرد: امروز نیازمند یک مدیریت قوی و اسلامی هستیم و باید با عزم قضایی جلوی این مفسدان را گرفت.

 

امام جمعه موقت مرکز کهگیلویه و بویراحمد اتحاد را یکی از مهم ترین راه های برون رفت از این مشکل مهم دانست و یادآور شد: امروز می طلبد نخبگان جامعه از هر طیف برای رشد اقتصاد کشور وارد گود شده و از آرمان های انقلاب و مردم دفاع کنند.

 

وی به پدیده شوم اعتیاد در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: اعتیاد و رشد آن از فتنه های دشمن بوده و باید با تدبیر و آموزش های لازم جلوی این توطئه را گرفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقتصاد اوقات فراغت ارزانی مجلس گرانی بازار شهید مدافع حرم افتتاحیه اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت زبان امام جمعه حقوق بشر اتحاد مشکلات اقتصادی نخبگان آمریکا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس