Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - خطيبان نماز جمعه شهرستان هاي دماوند و پرديس در خطبه هاي اين هفته نماز با اشاره تحريم هاي ناجوانمردانه آمريکا بر عليه ملت ايران، تاکيد کردند که بايد در مقابل اين فشارها ايستادگي کرد.

** هدف آمريکا از تحريم ها تسلط بر منابع زيرزميني ايران است
به گزارش خبرنگار ايرنا امام جمعه دماوند در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: هدف آمريکا از تحريم هاي اقتصادي عليه ملت ايران، تسلط بر منابع زيرزميني و در نهايت وابسته کردن کشور به استعمارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندي اظهار داشت: تيرماه در تاريخ انقلاب اسلامي يادآور جنايات آمريکا، منافقين کوردل و صدام ملعون است که در تمامي اين توطئه ها دست پيدا و پنهان شيطان بزرگ در کار بوده است.
وي ادامه داد: با وجود تمام اعمال ضد بشري که در کارنامه آنان همچون زندان گوانتانامو، زندان ابوغريب عراق، حمله به کاروان عروسي در کشور افغانستان و جنايات ساير نقاط جهان وجود دارد، باز هم دم از حقوق بشر مي زنند.
وي تصريح کرد: امروزه هم آمريکا جنگ تمام عيار اقتصادي را بر عليه ملت ما به راه انداخته و تحريم هاي بي سابقه اي اعمال مي کند.
خطيب جمعه دماوند با تاکيد بر هوشياري و حفظ وحدت ملت، گفت: شرايط امروز کشور مناسب تهمت زدن گروه هاي سياسي نيست، امروز زمان گله مندي جريان ها نيست.
وي خاطرنشان کرد: دولت نيز بايد در اعضاي کابينه خود تجديدنظر کرده و مجلس هم مسائل را به دقت بررسي کند، همچنين قوه قضائيه هم بايد تحرک بيشتري از خود نشان دهد و با مفسدان اقتصادي با شدت برخورد کند.
وي با بيان اينکه برجام خارجي کارايي ندارد و نيازمند برجامي داخلي هستيم، گفت: ملت و دولت در برجام داخلي در کنار هم براي حل مشکلات کشور تلاش کنند و دولت نقدينگي بسيار بالاي کشور را به سمت توليد و اشتغال سوق دهد.
امام جمعه دماوند بيان کرد: همانطور که دشمن در حوزه اقتصادي عليه نظام آرايش جنگي گرفته است، مسئولان اقتصادي کشور هم بايد عليه آنان آرايش جنگي اقتصادي بگيرند؛ ستون پنجم دشمن در اين جنگ اقتصادي بايد شناسايي و مجازات شوند.
** اعتياد به مواد مخدر سلامت اجتماعي جامعه را تهديد مي کند
امام جمعه موقت پرديس نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته گفت: افزايش آمار معتادان به مواد مخدر سلامت رواني و آرامش اجتماعي جامعه را تهديد مي کند.
حجت الاسلام محمد حسن مويدي زاده با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اعتياد معضل اصلي جامعه است و اگر کنترل نشود سلامت جامعه را به خطر مي اندازد.
وي پيشگيري را مهمترين روش براي مبارزه با مواد مخدر بيان کرد و گفت: با اين روش از وقوع بسياري از جرائم مي توان جلوگيري کرد، ارتباط صحيح و مستمر والدين با فرزندان هم يکي ازمهمترين روش هاي کنترل اعتياد نوجوانان و جوانان است.
وي عنوان کرد: بسياري از اين مشکلات اجتماعي توطئه هاي دشمنان به سرکردگي آمريکا است و بايد با علم و تدبير در مقابل اين دسيسه ها مقاومت کنيم.
امام جمعه شهرري در بخش ديگر سخنان خود به فرا رسيدن 15 شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظيم(ع) اشاره کرد و يادآور شد: سيد الکريم عالم، فقيه و محدث بزرگي بود که از سه امام معصوم حديث نقل کرده است و همواره در طول زندگي خود پيرو ولايت بوده است.
تهرام/7246/6003/9441
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا