Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-02@14:44:22 GMT

زایمان مادر ۲۰ ساله در جلسه کنکور!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۶۰۷۶

زن ۲۰ ساله مریوانی امروز که همراه همسر خود به محل آزمون کنکور سراسری علوم انسانی رفته بود کمی بعد از آغاز جلسه کنکور با آزمون متفاوتی روبه‌رو شد و نوازد خود را به‌دنیا آورد.

این مادر مریوانی هنوز که مدت زیادی از توزیع سوالات کنکور نگذشته بود، با شروع دردهای انقباضی قبل از زایمان دچار ترس و ناراحتی شده بود که مراقبان جلسه متوجه درد و علائم زایمان این داوطلب کنکور شدند و پس از تماس و حضور نیروهای اورژانس، به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان با تایید خبر زایمان مادر مریوانی در جلسه کنکور اظهار داشت: ساعت ۹ صبح امروز پس از تماس تلفنی از حوزه برگزاری کنکور سراسری واقع در دانشگاه پیام نور، نیروها به محل اعزام شدند و با رسیدن به‌موقع و اقدامات اولیه، داوطلب کنکور به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

ایوب غلامی افزود: مادر مریوانی ساعت ۹:۳۰ دقیقه تحویل زایشگاه بیمارستان بوعلی داده شد و ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز نوازد پسر این خانواده به دنیا آمد.

وی گفت: در حال حاضر این مادر مریوانی در بیمارستان بوعلی مریوان بستری و تحت مراقبت پزشکان است.

منبع: تسنیم

منبع: ساتین

کلیدواژه: زایمان عجیب عجیب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی