Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزار سروش یک شبکه‌ی پیام‌رسان ایرانی جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است؛ این شبکه‌ی اجتماعی در مدت کوتاهی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. سرعت رشد تعداد کاربران سروش نسبت به سایر پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر است؛ به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام که اقبال بیشتر کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی را به همراه داشت، تعداد کاربران سروش نیز با سرعت زیادی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود نیمه‌ی اردیبهشت بود که تعداد کاربران سروش از مرز 10 میلیون نفر گذشت؛ اکنون و پس از مدت کوتاهی این عدد به 12 میلیون نفر رسیده است که نشان دهنده‌ی اعتماد و اقبال مردم به پیام‌رسان‌های داخلی است.

سروش از امکاناتی مانند کانال‌های عمومی، ارسال بازخورد به مدیر کانال، ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده، ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و....)، شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها، گفتگوی دو نفره و گروهی، جابجایی سریع و ایمن پیام‌ها، ارسال هرگونه فایل برای دوستان، استیکرهای زیبا و متنوع، تماس رایگان مبتنی بر اینترنت، سرویس خرید شارژ تلفن‌همراه و پیش‌بینی آب‌وهوا برخوردار است. همچنین کاربران سروش قادرند با اسکن بارکد، پرداخت قبوض خود را انجام دهند و تاریخچه پرداخت قبوض نیز برای کاربران قابل رویت است.

البته سروش مانند هر پیام‌رسان دیگری در ابتدای مسیر خود دارای نقاط ضعفی نیز هست؛ توانایی اصلی یک نرم‌افزار زمانی مشخص می‌شود که حجم کاربران زیادی بر روی آن فعال شوند و به نوعی بر روی سرورهای آن فشار بیاید. در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام، با رجوع بیشتر مردم به پیام‌رسان سروش، اختلال‌هایی در این پیام‌رسان رخ داد. این نشان‌دهنده‌ی آن است که پیام‌رسان سروش در این بخش دچار برخی از ضعف‌هاست که بایستی به مرور آنها را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: دانلود پیام‌رسان سروش 2.0/ صفحه اختصاصی جام‌جهانی با مدیریت پخش زنده مسابقات اضافه شد

مخاطبان می‌توانند برای دریافت اخبار از کانال‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شبکه‌ی اجتماعی پیام‌رسان سروش استفاده کنند. برای پیوستن به باشگاه خبرنگاران جوان در سروش از لینک‌ مستقیم زیر استفاده کنید.

 باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌ موبایلی سروش:                                 Sapp.ir/Yjcnewschannel

بیشتر بخوانید: نحوه نصب صحیح و شخصی‌سازی فضای کاربری در پیام‌رسان سروش +فیلم چگونه فضای کاربری پیام‌رسان سروش را شخصی‌سازی کنیم؟ +فیلم چگونه پیام‌رسان سروش را به درستی در دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم؟ +فیلم

انتهای پیام/

سروش 12 میلیونی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در سال 1402 مردان 55/6 درصد و زنان 44/4 درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر 56/6 درصد برای مردان و 43/4 درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر 130 مرد فوت شده، 100 زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال 1402 تعداد 442 هزار و 213 رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  418 هزار و 741  رویداد فوت ثبت شده، 5/6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است