Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال مراکش اعتراض رسمی خود به اشتباهات داوری علیه این تیم در دو دیدار برابر اسپانیا و پرتغال را به فیفا ارائه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از الوسط، تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه مرگ با تیم های پرتغال، ایران و اسپانیا همگروه بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش برابر ایران و پرتغال تن به شکست داد و در دیدار برابر اسپانیا هم به تساوی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این تیم آفریقایی در گروه خود چهارم شد اما عملکرد خوبی از خود نشان داد.

هواداران تیم ملی فوتبال مراکش به همراه بازیکنان و کادر فنی این تیم به شدت از عملکرد داوری اعتراض دارند و براین باور هستند که اشتباهات داوری در دو دیدار برابر تیم فوتبال پرتغال و اسپانیا به ضرر این تیم شد.

فدراسیون فوتبال مراکش ویدئویی از اشتباهات تاثیر گذار بر ضد این تیم در دو دیدار برابر اسپانیا و پرتغال را آماده کرد و به فیفا فرستاد تا اعتراض رسمی خود را به اشتباهات داوری که علیه این تیم بود نشان دهد.

نه تنها مراکش،‌ بلکه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم نسبت به اشتباهات داوری در این گروه اعتراض دارد و به نظر می‌رسد که فیفا علاقه ای به صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و مراکش به دور بعد نداشت و همین باعث شد تا اشتباهات به سود پرتغال و اسپانیا باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مراکش جام جهانی اسپانیا پرتغال اشتباهات داوری اسپانیا اشتباهات داوری پرتغال جام جهانی مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا