Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - نیکو کواچ در اولین گام روی نیمکت بایرن، محکی جدی خواهد خورد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، بایرن مونیخ به همراه سرمربی جدید خود، نیکو کواچ، بازی افتتاحیه فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوندسلیگا را در خانه در مقابل هوفنهایم برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه روز جمعه ۲۴ آگوست (۲ شهریور) و از ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

از فصل ۰۳-۲۰۰۲ به این سمت، قهرمان فصل گذشته اولین بازی فصل جدید را در روز جمعه برگزار می‌کند و حالا بایرن برای ششمین سال پیاپی یک پای بازی افتتاحیه خواهد بود.

نیکو کواچ که در پایان فصل قبل با ترک آینتراخت فرانکفورت به بایرن مونیخ آمد، اولین بازی خود روی نیمکت این تیم در بوندسلیگا را در مقابل هوفنهایم تجربه خواهد کرد‌. این مسابقه، آغازی بر آخرین فصل یولین ناگلزمن، سرمربی جوان هوفنهایم در این تیم خواهد بود. چندی پیش اعلام شد ناگلزمن در تابستان ۲۰۱۹ هدایت لایپزیش را به عهده خواهد گرفت.

بایرن مونیخ در هر ۵ افتتاحیه گذشته پیروز بوده و ۱۹ گل زد۶ و تنها ۳ گل دریافت کرده است. اما این بار اولین بار در طول سالیان اخیر است که بایرن افتتاحیه را در مقابل یکی‌ از نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان برگزار خواهد کرد. ناگلزمن فصل گذشته با قرار دادن هوفنهایم در جایگاه سوم جدول این تیم را برای اولین بار در تاریخش به لیگ قهرمانان رساند. البته آمار ناگلزمن در مقابل بایرن علت دیگری برای نگرانی است چرا که او در ۴ مسابقه خود مقابل بایرن تنها یک شکست را تجربه کرده است.

هفته اول مسابقات البته شاهد دو مسابقه جذاب دیگر نیز خواهد بود. دورتموند از لایپزیش میزبانی می‌کند و بوروسیا مونشن گلادباخ در خانه به مصاف بایر لورکوزن می‌رود.

تیم تازه صعود کرده فورتونا دوسلدورف در مقابل آگسبورگ قرار خواهد گرفت و نورنبرگ، تیم دوم بوندسلیگا ۲ در فصل گذشته، به پایتخت سفر می‌کند تا در مقابل هرتابرلین بایستد.

درکلاسیکر دور رفت بین تیم های بایرن و دورتموند در هفته یازدهم و در یکی از روزهای نهم تا یازدهم نوامبر ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد. دربی ریویر بین تیم های شالکه و دورتموند نیز برای هفته چهاردهم و یکی از روزهای هفتم تا نهم دسامبر برنامه ریزی شده است.

بازی برگشت بایرن-دورتموند در هفته بیست و هشتم و در یکی از روزهای پنجم تا هشتم آپریل ۲۰۱۹ برگزار می‌شود و بازی برگشت شالکه-دورتموند در هفته سی و یکم و در یکی از روزهای ۲۶ تا ۲۹ آپریل ۲۰۱۹ انجام خواهد گرفت.

۷۷۱۲

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی

قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می‌شود.

مراسم قرعه کشی اوزان 6 گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن 97 کیلوگرم، که 10 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند