Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@13:25:50 GMT

روش تهیه کوکوی کدو حلوایی برای کم خوابی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۶۵۳۶

روش تهیه کوکوی کدو حلوایی برای کم خوابی

طرز تهیه کوکو کدو حلوایی:

سیب‌زمینی و کدو را رنده کرده و آرد، تخم‌مرغ، بیکینگ‌پودر و نمک را به آن اضافه کنید. نیمی از پیازچه و شوید را به مواد بیفزایید و مایه کوکو را با قاشق در ظرفی که قبلا در آن روغن داغ شده است ریخته و کوکو را سرخ کنید. برای تهیه سس، ماست و شوید را همراه پیازچه، لیموترش، نمک و فلفل مخلوط کرده و آن را با کوکوی سرخ شده، صرف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اهمیت غذایی کدو
کل انرژی این غذا ۱۳۰۰ کیلوکالری است و برای افرادی که در رژیم غذایی هستند، مناسب است. کدو سرشار از ویتامین A. است و علاوه بر آن ویتامین‌های زیادی دارد که برای امراض قلبی مفید است. خوردن ۱۵۰ گرم کدو در روز، نیاز بدن به الیاف را تامین می‌کند. کدو اثر ملین دارد و باعث رفع یبوست و سوءهاضمه می‌شود، کدو تب را پایین می‌آورد و برای اشخاص گرم مزاج و صفراوی، غذای مناسبی است. کدو خون‌ساز است و از لحاظ شیمیایی بدن را قلیایی می‌کند. کدو دارای کلسیم و فسفر، منیزیم و آهن است، علاوه بر این خواص، از پیری پوست جلوگیری کرده و سرشار از آنتی‌اکسیدان است.
کدو ادرار‌آور است، سینه را نرم و سرفه را آسان کرده و برای درمان قولنج مفید است. کدو مغز را فعال و حافظه را تقویت می‌کند و باعث تجدید قوای جسمی و روحی می‌شود. به دنبال خوردن کدو خوابی راحت خواهید داشت، زیرا برای درمان کم‌خوابی مفید است. کدو، چون به آسانی پخته می‌شود، برای معده‌های ضعیف، غذایی مفید است.

کدو برای بچه‌ها و کسانی که دچار بیماری‌های عفونی شده‌اند و دوره نقاهت را می‌گذرانند، مفید است. همچنین کدو در پیشگیری از سرطان ریه بسیار مفید و برطرف‌کننده ورم پروستات در افراد بالاتر از ۴۰ سال است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه آشپزی کوکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی