Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@19:10:05 GMT

ژاپن خوش شانس بود یا ما بدشانسیم؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۶۵۷۱

سامورایی ها حالا تنها نماینده آسیا در جمع 16 تیم هستند و برای صعود به یک چهارم باید از سد بلژیک قدرتمند بگذرند! آفتاب‌‌نیوز : تیم ملی ایران در بازی اول خود مراکش را شکست داد، به اسپانیا باخت و نهایتا در روزی که همه منتظر صعود بودیم به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال دست پیدا نکرد و با 4 امتیاز در گروه مرگ ماند! اتفاقی که می توانست با یک گل بیشتر از سوی ایران یا مراکش در روز آخر شرایط را متفاوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما ژاپنی ها که برخلاف ایران در سید 4 قرار داشتند با سه تیم کلمبیا، سنگال و لهستان تقریبا کار سختی برای صعود انجام ندادند. پسران آفتاب در اولین دیدار خود برابر کلمبیا خیلی زود بار خود را بستند و با یک اخراج پنالتی در دقیقه 4 توانستند نیمی از راه صعود را بروند. ژاپنی ها قورباغه شان را همان اول قورت دادند و با درخشش اینویی توانستند از سنگال نیز یک مساوی بگیرند. نتیجه این مسابقات و باخت سنگال در روز آخر باعث شد تا ژاپن علی رغم شکست برابر لهستان بحران زده به لطف کارت زرد کمتر به مرحله بعد صعود کند تا در طالع صعود 2018 آن ها سه کارت مهم نقش داشته باشند: اولی تنها کارت قرمز مستقیم برای مدافع کلمبیا بود و دو کارت زرد بعدی همان هایی بودند که باعث حذف سنگال در مرحله گروهی شدند. خوب یا بد، خوش شانس یا لایق؛ هرچه که بود سامورایی ها حالا تنها نماینده آسیا در جمع 16 تیم هستند و برای صعود به یک چهارم باید از سد بلژیک قدرتمند بگذرند!
منبع: ایلنا کد خبر: ۵۳۱۷۱۰ تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سامورایی اسیا بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان

با توجه برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه آزادی، رسانه‌های گروهی جهت حضور در این دیدار از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه media.the-ffiri.com ثبت کنند.

بر این اساس لازم است معرفی نامه، عکس پرسنلی، کارت خبرنگاری و در سامانه مورد نظر بارگذاری شود.

لازم به ذکر است، با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت جایگاه خبرنگاران امکان ثبت نام و صدور آی دی کارت تنها برای یک خبرنگار و یک عکاس از هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت.

همچنین شبکه‌های تلویزیونی نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام سه نماینده بر همین اساس اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد