Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کارگاه توانمندسازی رده‌ای روش تحلیل و سخنوری هادیان سیاسی توسط سرهنگ پاسدار بازنشسته استاد خسروی از کارشناسان برجسته سیاسی سپاه استان با هدف تبیین نکات تحلیلی و روش سخنرانی و سخنوری سیاسی، بصیرت افزایی و روشنگری نیرو‌های سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم، با حضور پایوران، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها، رابطین نمایندگی، هادیان سیاسی، مربیان حلقات صالحین، مربیان عقیدتی و فرهنگی و راویان یادواره‌های شهدا و راهیان نور خواهر و برادر سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم، باهمّت معاونت سیاسی این ناحیه ستوان یکم پاسدارمحمدعلی پریشان، صبح امروزدر دو کلاس ۹۰ دقیقه‌ای درمحل فرهنگسرای پارک ارم محله شهیدآوینی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درابتدای این کارگاه آموزشی محمدحسن گلقندشتی ازحضوریکایک مدعوین تقدیروتشکروعرض خیرمقدم به عمل آوردوبیان داشت: یکی ازمهمترین ویژگی‌های هادیان سیاسی شناخت مبانی ناب دین است تابتواند جایگاه سیاست رادردین تشخیص وپیداکندودرنهایت درتحلیل‌های خوددچارلغزش وانحراف نشود.

درادامه استادخسروی به تشریح ۵۰ بندازاصول کلاسداری وفن بیان هادیان سیاسی اشاره کردواولین وشاخص‌ترین آنهارااخلاص دربیان دانست وافزود:هادی سیاسی بایدبرای خداصحبت کندوتنهاچیزی که برایش مهم باشدبصیرت پیداکردن مخاطبینش باشد، نه مطرح شدن دررسانه هاودیگراغراض غیرالهی، هادی سیاسی بایدازموضع گیری بپرهیزدوجانب اعتدال رادرکلامش رعایت کند.

استادخسروی تأکیدکرد:یک هادی سیاسی بایدبامطالعات فراوانش درعرصه هاوجنبه‌های مختلف بحث وتحلیل روزپاسخگوی تمام مسائل سیاسی مردم باشدوازطرفی بگویددرحدتوان ومسئولیت پاسخگوهستم، لازم است که هادی سیاسی درصحبت به تنوع کلمات توجه ویادآورمنابع مطلب باشد، هادی سیاسی بایدبداندکه دربیان مطلب طوری ذهن شنونده راهدایت کند که ذهن مخاطب به سمت مسائل منفی کشیده نشودوکیفیت ارائه مطلب ازکمیّت آن بیشترموردتوجه هادی سیاسی قراربگیرد.

درپایان خسروی بیان کرد:آماده سازی مطالب سیاسی بااستنادبه قرآن وروایات، مراعات وولایتمداری درهدایت سیاسی، تبلیغ تکلیف گرایی وعزت واقتدارجامعه سیاسی، جذب حداکثری ودفع حداقلی ازجمله مسائل مهم ولازم الرعایه دربیانات یک هادی سیاسی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش مسافر از امروز در ایستگاه متروی «بهار شیراز»/ تجهیز کارگاه ساخت زیرگذر میدان سپاه

شهردار منطقه ۷ از آغاز به کار ایستگاه متروی بهارشیراز از امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، آبادیان صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به مترو به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستگاه بهار شیراز براساس معماری ایرانی و اسلامی و مصوبه کمیته ای که در این راستا شکل گرفته طراحی و ساخته شده است، گفت: ایستگاه بهارشیراز از امروز خدمات دهی خود را آغاز خواهد کرد و درهایش برای استفاده مردم گشوده خواهد شد.

وی در خصوص سرانجام زیرگذر میدان سپاه با بیان اینکه مطالعات این مهم انجام شده و حتی مشاوران ذی صلاح انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: تحویل زمین انجام شده و جا دارد از سپاه بابت تحویل زمین تجهیز کارگاه تشکر کنیم.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه پیمانکار اجرای این زیرگذر انتخاب شده و مسیر ترافیکی و تغییر جهت در هماهنگی با پلیس انتخاب شده است، گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این زیرگذر که حد فاصل خواجه نصیر به سمت صیاد شیرازی شمال است، اجرایی شود و مسیر غرب به شمال اتصال یابد.

وی با بیان اینکه چراغ قرمزی که در میدان سپاه است با این زیرگذر حذف می شود، اظهار کرد: کمتر از یک سال برای اجرای این پروژه زمان نیاز داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارگاه خیاطی در روستای نهوج
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • سی ان ان: آیا آمریکا در آستانه جنگ داخلی است؟
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • کارگاه‌های ساخت نماد‌های شهری در مشهد
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • پذیرش مسافر از امروز در ایستگاه متروی «بهار شیراز»/ تجهیز کارگاه ساخت زیرگذر میدان سپاه