Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

  ژنرال بلال اکبر رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی پاکستان که به دعوت سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایران سفر کرده است صبح امروز (جمعه ۸ تیرماه) با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد طرفین بر تعمیق و تحکیم روابط نظامی و امنیتی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه مشترک با گروهک های تروریستی در مناطق مرزی و برقراری و تامین امنیت مرزها و مرزنشینان دو کشور ایران و پاکستان از جمله مسائل مورد بحث میان سردار پاکپور و رئیس ستاد ارتش کشور پاکستان بود.

توسعه و ارتقای همکاری های اطلاعاتی امنیتی و مرزی از نکات مورد تاکید در مذاکرات فرمانده نیروی زمینی سپاه با رئیس ستاد ارتش  پاکستان بود.

در این دیدار طرفین بر اهمیت اتحاد ،وحدت، برادری و هم‌افزایی کشورهای اسلامی به ویژه دو کشور ایران و پاکستان با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان امت اسلامی و ناکام گذاردن آنان تأکید کردند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سردار پاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است