Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۵۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۷۲ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله و صفر تا پنج امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب آی گل جرجان زودتر از خط پایان گذشت و بنیامین جرجانی با اسب آلماز مهرپور و آق اویلی بشگرد با اسب کالیبر به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که رامین قهرمانی با اسب بنیتا گل عنوان اول را به دست آورد و امین محمدی با اسب اورتگا و نورمحمد بهادر با اسب چشم آبی (۲) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد سه و چهار ساله با امتیاز هندیکاپ کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب ترنادو موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب آنیک و کمال صالح پور با اسب میس گلد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و ۱۲ تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب آی گل زودتر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاری زاده با اسب ال فلامینو و کمال دلیجه عطا با اسب کورلین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله با امتیاز هندیکاپ گروه دو و سه به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالرجیم آرمیده با اسب اوسین بولت نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب مشکل و فیض الله رجال با اسب آلچی بای نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب ویوا بوی موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب آیدفل سرداری و نادر صالح پور با اسب طهران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رامین قهرمانی بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، رامین قهرمانی با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آق اویلی بشگرد یک مقام نخست، دو مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد، نورمحمد بهادر موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و نادر صالح پور و عبدالرحیم آرمیده هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته‌های سوم و چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، ۱۴ و ۱۵ تیر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4333877

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن فدراسیون سوارکاری کورس اسبدوانی گرگان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه سانحه تصادف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه مدارس استان سمنان میزبان آین نمادین زنگ سپاس معلم بودند این مراسم با حضور دانش آموزان در واقع با هدف گرامی داشت مقام معلم متقارن با آغاز برنامه های هفته معلم برگزار شد.

مدرسه ابتدایی دخترانه مهر عظام سمنان لحظاتی قبل میزان مراسم محوری زنگ سپاس معلم با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی بود. مراسمی که به نمایندگی از دیگر مدارس استان سمنان برگزار و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور داشتند.

زنگ سپاس معلم به نوعی آغاز برنامه های بزرگداشت مقام معلم در یک هزار مدرس استان سمنان است. مدارسی که ۱۲۵ هزار دانش آموز را در خود جای داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه مراسم زنگ سپاس با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است، گفت: یک هزار مدرسه استان میزبان برنامه های هفته معلم است.

سید جمال وزیری با بیان اینکه تقدیر از مقام معلمان و همچنین معرفی و قدردانی از معلمان نمونه استان سمنان یکی از برنامه های شاخص این هفته است، تاکید کرد: ۳۳ معلم در سطح استانی طی مراسمی تجلیل و سه معلم نمونه استانی نیز در وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزارهای شهدا دومین برنامه شاخص هفته معلم است، افزود: با این برنامه ها، رسماً آیین گرامی داشت هفته معلم در استان سمنان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان در نماز جمعه و گزارش عملکرد این ارگان به مردم را دیگر برنامه هفته معلم یاد کرد و بیان داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای اقامه نماز جمعه از جمله دیگر برنامه های هفته معلم است.

وزیری از برگزاری جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش ها، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز و … نیز در استان سمنان خبر داد و افزود: نشاط جمعی برای دانش آموزان در این برنامه ها دیده شده است.

کد خبر 6092857

دیگر خبرها

  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین