Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@20:23:02 GMT

اسلوونی از برجام حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۷۹۰۸

اسلوونی از برجام حمایت کرد

بلگراد - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه اسلوونی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا ضمن اعلام حمایت قاطع کشورش از توافق هسته ای نسبت به خروج آمریکا از برجام ابراز تأسف کرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا از سفارت ایران در لوبلیانا، «آندری لوگار» در دیدار با «مرتضی درزی رامندی» ضمن اشاره به رفع تحریم ها به عنوان یکی از عناصر توافق هسته ای بر عزم دولت اسلوونی به عنوان عضوی از اتحادیه اروپایی برای تداوم همکاری ها با ایران به رغم فشارهای آمریکا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درزی رامندی در دیدار با معاون وزیر امور خارجه اسلوونی ضمن تسلیم پیام محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به کارل اریاوتس وزیر امور خارجه اسلوونی، توضیحاتی را پیرامون آخرین مواضع کشورمان درخصوص برجام متعاقب خروج آمریکا از توافق هسته ای ارائه کرد.
سفیر کشورمان در اسلوونی در این نشست ضمن تاکید بر قرار گرفتن مناسبات دوکشور بر مسیر صحیح، ابراز امیدواری کرد که مبادلات تجاری دو کشور در آینده نزدیک از یکصد میلیون یورو فراتر رود.
شبد**اروپام**436**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي برجام حمايت اسلووني ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • حالا وقت توافق است
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست