Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@10:38:34 GMT

گفتگو با یوسف طهماسبی (مخترع و جوان موفق امروز) +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۸۰۰۳

گفتگو با یوسف طهماسبی (مخترع و جوان موفق امروز) +فیلم

‍‍‍‍‍‍

یوسف طهماسبی ۳۰ ساله متولد دوآب صمصامی از توابع شهرستان کوهرنگ یکی از جوانان موفق استان چهارمحال و بختیاری می باشد .

وی هفت سال پیش با راه اندازی یک کارگاه جوشکاری زمینه اشتغال ۱۲ نفر را فراهم کرد. او سال ۸۸ با کار غواصی در کشتی و مشاهده نیاز کشور به واردات بعضی وسایل از کشورهای خارجی به این فکر افتاد که خود شروع به ساخت قطعات وارداتی کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با جدیت و تلاش و کسب رضایت مشتریان اکنون احساس موفقیت می کند.

دانلود

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: آدم های موفق آموزش موفقیت اشتغال و کارآفرینی جوان موفق ایرانی راز موفقیت کارآفرین جوان مجله موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «روشنایی جاده بدون نیاز به هرگونه انرژی» مخترع گیلانی جایزه طلا گرفت

ایسنا/گیلان طرح «روشنایی جاده بدون نیاز به هرگونه انرژی» از صادق کریمی ماسوله، مخترع جوان گیلانی مدال طلا مسابقات جهانی اراسموس هلند را کسب کرد.

صادق کریمی ماسوله، مخترع جوان گیلانی توانست با ارائه طرح «روشنایی جاده بدون نیاز به هرگونه انرژی» در مسابقات جهانی اراسموس هلند ضمن کسب مدال طلا، جایزه ویژه مسابقات و بورسیه مقطع دکتری را کسب نماید.

جشنواره اراسموس در حوزه فناوری به میزبانی دانشگاه دلفت هلند در این شهر دانشگاهی برگزار شد. در این جشنواره که با حمایت آکادمی علوم اروپا و فدراسیون مخترعین اروپا برگزار گردید، بیش از ۱۵۰۰ مخترع از ۶۰ کشور حضور داشتند.

صادق کریمی ماسوله، مخترع جوان گیلانی در توضیحات این طرح گفت: در روش سیستم روشنایی جاده بدون نیاز به هیچگونه انرژی کلیه سیستم‌های روشنایی معمول و رایج در وسط جاده‌ها حذف شده و روش و ایده جدید این طرح جایگزین روش‌های قبلی خواهد شد. در این روش با استفاده از نور چراغ خودروهای در حال حرکت، جاده روشن می‌شود.

وی افزود: هنگامی که خودرو در حال حرکت می‌باشد و چراغ خودرو روشن می‌شود، این نور پس از برخورد به آینه‌های تعبیه شده با زاویه خاص که در میانه جاده‌ها قرار گرفته است باعث انعکاس نور با فاصله مشخص از قسمت روبرو و پشت خودرو و همچنین لاین مخالف جاده می‌گردد.

کریمی ماسوله با بیان اینکه هر ساله مبالغ زیادی بابت تعمیر و نگهداری سیستم‌های روشنایی جاده‌های بین شهری صرف می‌شود که با این روش و با بهره‌گیری از آیینه‌های نشکن این هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد، تصریح کرد: در سیستم روشنایی رایج هر زمان که خودرویی در جاده نباشد هم سیستم‌های روشنایی فعال می‌باشد و باعث اتلاف انرژی می‌گردد ولی در این طرح پیشنهادی هر زمان خودرویی در حال حرکت در جاده باشد مسیر روشن و در غیر این صورت مسیر خاموش می‌باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شدت بارندگی ها در کردستان امروز به اوج می رسد
  • تعریف دقیق نانو از زبان یک مخترع نخبه + فیلم
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • یک جنگ تمام عیار: امروز فقط فوتبال زنان!
  • ساخت نخستین موتور فرد سیلندر کشور توسط مخترع همدانی
  • انسان‌های موفق امروز، کودکان آگاه دیروز هستند
  • طهماسبی: حداقل تیم‌مان دوست داشت فوتبال بازی کند!
  • دهبکری بم دارای شهردار شد
  • طرح «روشنایی جاده بدون نیاز به هرگونه انرژی» مخترع گیلانی جایزه طلا گرفت
  • ۱۵۰ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد