Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، شهاب‌الدین صابونچی، رییس سازمان جوانان هلال احمر روزگذشته در مراسم تودیع و معارفه معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه ویژگی مهم جمعیت هلال‌احمر مردمی بودن آن است اظهار کرد: هلال‌احمر مکانی است که همه سلایق سیاسی و اجتماعی در راستای اقدامات بشردوستانه و در جهت کاهش آلام مردم گرد هم می‌آیند و خدمات خود را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این موضوع که درزمینه رفع مشکلات مردم باید تلاش کنیم مورد اتفاق همه مسئولین و جریان‌های سیاسی است و این‌یکی از نکات مثبتی است که باعث پیشبرد بهتر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر شده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: به‌عنوان جمعیت هلال‌احمر باید همه را ترغیب کنیم که با مجموعه ما همراهی کنند. ما باید در این راه مبلغ و هماهنگ‌کننده این همراهی باشیم؛ چراکه این همراهی و همکاری می‌تواند توان ما را در کسب موفقیت بالا ببرد.
صابونچی تأکید کرد: مهم‌ترین مزیت جمعیت هلال‌احمر داوطلب محور بودن آن است که در همین راستا بیش از ۹۵ درصد از کسانی که با ما همکاری می‌کنند داوطلبانه خدمات خود را ارائه می‌دهند و این‌یکی از ظرفیت‌های عظیمی است که در عرصه‌های مختلف سربلندی ما را به دنبال داشته است.
این مسئول بابیان اینکه استفاده از ظرفیت داوطلبان نقطه قوت جمعیت هلال‌احمر است، تصریح کرد: این مهم نباید مورد خدشه قرار گیرد؛ چراکه هرقدر ما از این موضوع فاصله بگیریم بدون شک مشکلات ما افزایش‌یافته و کارآمدی نیز افت محسوسی خواهد داشت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متأسفانه جمعیت هلال‌احمر تاکنون آن‌طور که شایسته است به مردم شناسانده نشده است اظهار کرد: بسیاری از مردم با اقدامات و فعالیت‌های ما آشنایی ندارند و تصور می‌کنند که خدمات ما صرفاً به زمان بحران محدود است و این در حالی است که اقدامات جمعیت هلال‌احمر بسیار وسیع است و حوزه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد.
صابونچی اضافه کرد: در بحث امداد و نجات که یکی از اقدامات شایسته و درخور اعتنا اما محسوب می‌شود جمعیت هلال‌احمر توانسته است کارنامه خوبی را از خود برجای بگذارد. جمعیت هلال‌احمر و اهداف آن را باید برای مردم تبیین کنیم؛ چراکه این موضوع می‌تواند نقش مهمی در همراهی و مساعدت مردم با هلال‌احمر داشته و روند اقدامات ما را تسهیل کند.
یادآور می شود در این نشست از زحمات حامد صدیقی قدردانی و سید جواد میرحسینی به عنوان سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر یزد معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد هلال احمر یزد تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل