Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از واکنش های هواداران سردار آزمون به خداحافظی این ستاره از تیم ملی تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون ستاره جوان تیم ملی که با انتقادات زیادی از سوی هواداران تیم ملی روبه رو شده بود، روز پنجشنبه خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون در جریان جام جهانی نیز به این موضوع اشاره کرده بود که در صورت ادامه انتقادات از تیم ملی جدا خواهد شد و روز پنجشنبه تصمیم خود را رسمی و نهایی کرد.
آزمون که کارنامه قابل قبولی با وجود سن پایین در تیم ملی دارد، با انتشار متنی رسما جدایی خود را اعلام کرد.
بهترین گلزن تیم ملی در چند سال اخیر در متن خداحافظی خود به نا مهربانی، فشار و توهین هایی که در این مدت انجام گرفته اشاره کرد و این موضوع را دلیل خداحافظی خود اعلام کرد.
اما گویا تصمیم این بازیکن یک تصمیم احساسی بوده است و آزمون از تصمیمش منصرف شده است چون در مراسم استقبال از او در زادگاهش اعلام کرد که دوست دارد دوباره برای تیم ملی گلزنی کند که می توانید از اینجا ببیید.

کلیپی که از سوی هواداران سردار آزمون در واکنش به خداحافظی این ستاره از تیم ملی در فضای مجازی منتشر شده است ، تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون حاشیه فوتبالی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال رم و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی که برای «ایوان اندیکا» بازیکن رم رخ داد، نیمه تمام ماند. این در حالی است که دو تیم تا دقیقه ۷۰ بازی کردند و به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بودند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت در واکنش به اتفاق تلخی که برای هم تیمی‌اش رخ داد با انتشار عکسی همراه با او در صفحه اجتماعی خود نوشت: بهترین ایوان، بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

لازم به ذکر است که باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اندیکا شرایط خوبی دارد و زیر نظر پزشکان تحت مداوا است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • عکس| واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا
  • واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا + عکس
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم