Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مشخص نیست خواسته های لی یونگ هونگ چیست، زیرا در شرایط خوبی قرار ندارد.

طرفداری- مذاکرات میان اقایی لی و کویسو، به بازی شطرنج شبیه شده است. هرکدام می خواهند طبق شرایط خود، پیش روند، اما این وسط لی یونگ هونگ است که فشار زیادی را تحمل می کند، زیرا هرچه زمان می گذرد، ضررهای مالی زیادی را متحمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، میلیاردر آمریکایی-ایتالیایی طی بیانیه ای هواداران را در جریان آخرین مذاکرات گذاشت.

آقای کومیسو با شدت و بدون خستگی، سعی کرد با کمک مشاورانش، این مذاکرات را به نحوی پیش ببرد که به صلاح این باشگاه تاریخی، هواداران پرشور و مالک فعلی اش باشد. با وجود تلاش های زیاد و باور وی برای امضای قرارداد، ظاهرا آقای لی یونگ هونگ تمایلی به فروش و توافق، طبق شرایط صحیح و در زمان به موقع، ندارد.

با توجه به علاقه زیاد آقای کومیسو به فوتبال و توجه به اصالت او که به ایتالیا بر می گردد، این شرایط واقعا ناراحت کننده است. با این حال آقای کومیسو امیدوار است در این روند خرید سهام باشگاه میلان، همه چیز به سمتی رود ثبات به آینده این باشگاه برگردد.

گفته می شود این بیانیه آقای کومیسو به این دلیل است که فشار هواداران و رسانه ها به آقای لی برای فروش باشگاه، افزایش یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی

میلان همچنان به جذب گیراسی به عنوان جانشین ژیرو علاقه دارد

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت که در این فصل موفق به زدن 27 گل شده، دوباره مورد توجه میلان قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ژانویه به دنبال جذب سرو گیراسی بود اما درخشش لوکا یوویچ و تغییر قوانین مالیاتی کشور ایتالیا روسونری را از این انتقال منصرف کرد. باشگاه ایتالیایی تماس ها برای جذب این مهاجم 28 ساله را از سر گرفته زیرا بند فسخ 17.5 میلیون یورویی قرارداد او با اشتوتگارت را مقرون به صرفه درنظر می گیرد. در صورت اقدام تیم های انگلیسی کار روسونری سخت می شود زیرا اولویت گیراسی حضور در لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!