Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:14:07 GMT

جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۹۱۰۳

جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص شد

رکنا: جمشید مشایخی که از اواسط هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، امروز جمعه ۸ تیرماه از بیمارستان مرخص شد.

پسر جمشید مشایخی با بیان اینکه "حال پدر نسبت به روزهای اول حضورش در بیمارستان بهتر شده است"، اظهار کرد: پدر امروز (۸ تیر) بعد از گذشت ۱۱ روز که در بیمارستان تحت نظر و درمان بودند، مرخص شدند و اکنون در خانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سام‌ مشایخی درباره شرایط جسمانی این هنرمند Artist پیشکسوت گفت: با توجه به اینکه چند ساعت است که از بیمارستان به خانه آمده‌اند مقداری ضعف دارند و باید به خاطر مشکلات کلیوی‌شان بسیار مراقب تغذیه خود باشند.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مجبورباشند در روزهای آینده دوباره به بیمارستان مراجعه کنند نیز اظهار کرد: بستگی دارد که در چند روز آینده کلیه‌شان چگونه کار کند که این‌ هم ملزم آن است که تغذیه درستی باشند، از خانه خارج نشوند و استراحت کنند. اما اگر در این چند روز همه چیز خوب باشد، احتمالا حدود ۱۰ روز دیگر برای چکاپ وضعیت جسمانی‌شان به پزشکشان مراجعه خواهیم کرد.

جمشید مشایخی از ۲۸ خردادماه به دلیل برخی مشکلات جسمانی از جمله مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود. او در چند وقت اخیر، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما Cinema شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت هنرمند Artist فیلم سینما Cinema هنرمند بیمارستان جمشید مشایخی مشکلات نمایش بستری عکس فیلم حوادث پسر دختر مرد شهروند زن تهران سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899073

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • اگر سنگ های خاص متریال اصلی یک خانه باشند (عکس)
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • (ویدیو) کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر در غزه
  • ببینید | خانه‌ای روی آب
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد