Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این مطلب پاسخ جالب محمدعلی کلی در خصوص بادیگارهایش را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی بسیار زیبا و تأمل برانگیز از صحبت های اسطوره ی بوکس جهان محمد علی (کلی) را برای شما آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک گفتگوی از محمد علی سوال می شود آیا بادیگارد داری؟ پاسخ کلی به این سوال، بسیار شنیدنی و تأمل برانگیز است!

محمد علی (به انگلیسی: Muhammad Ali) با نام قبلی کاسیوس مارسلوس کِلِی، جونیور (به انگلیسی: Cassius Marcellus Clay, Jr.) (در ایران مشهور به محمد علی کلِی) (زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۴۲ کنتاکی – درگذشتهٔ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ لویی ویل، کنتاکی، ایالات متحده)، بوکسور حرفه‌ای سنگین‌وزن آمریکایی بود که به عنوان برترین مشت‌زن تاریخ بوکس در این وزن شناخته می‌شود. او به عنوان یک فعال مدنی و چهره‌ای الهام بخش، جنجالی و چالش‌برانگیز در داخل و خارج رینگ بوکس شناخته شده‌است.

او از دوازده سالگی مشت‌زنی را شروع کرد و تنها ۱۰ سال بعد (۱۹۶۴) قهرمان بوکس جهان شد.

علی سه بار قهرمان سنگین‌وزن جهان شد؛ یک‌بار سال ۱۹۶۴ با شکست دادن سانی لیستون، بار دوم سال ۱۹۷۴ در یک مبارزهٔ تاریخی که «غرش در جنگل» نام گرفت و در آن جرج فورمن را ناک‌اوت کرد، و آخرین بار در سال ۱۹۷۸ کمی پیش از بازنشستگی‌اش. او دوران حرفه‌ای‌اش را با کسب ۵۶ برد (۳۷ ناک‌اوت) و ۵ باخت به پایان برد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوکس بوکس کلیپ جالب محمدعلی کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!

به گزارش ورزش سه، لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد و نام‌های جدید در بین بازیکنان ملی‌پوش دیده می‌شود که برای اولین بار فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در اردوی ملی را تجربه خواهند کرد.

آرشا شکوری، حسین گودرزی، جواد اقایی پور و مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که اولین حضورشان در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند.

شکوری دروازه‌بان ذخیره تیم هوادار که در جام جهانی نوجوانان عملکرد خوبی داشت مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته تا کادرفنی تیم ملی عملکرد این بازیکن جوان را تحت نظر بگیرد و او را عنوان یکی از آینده‌سازان فوتبال ایران با نظارت بیشتری دنبال کنند.

حسین گودرزی مدافع کناری خوش استیل و سرعتی تیم فوتبال شمس آذر که بازیهای درخشانی با پیراهن تیم ملی امید به نمایش گذاشت و در لیگ برتر هم نمایش درخشانی داشت به اردوی تیم ملی دعوت شد تا فرصت درخشش با پیراهن تیم ملی بزرگسالان را هم به دست آورد.

دیگر بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شده است ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان جواد آقایی پور است که با تکنیک بالا و قدرت گلزنی که دارد نظرها را به خود جلب کرده است و بازی‌های خوبی با پیراهن آبی‌های خوزستان به نمایش گذاشته است، او در کنار دیگر مهاجمان تیم ملی تحت نظر کادرفنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

مهدی لیموچی وینگر جوان تیم آلومینیوم که در بازی‌های اخیر این تیم با تکنیک بالا و قدرت شوتزنی خود گل‌های زیبایی برای آلومینیوم به ثمر رسانده هم یکی از بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی برای اردوی تیم ملی بوده که این فرصت را دارد تا با ادامه روند درخشان و کیفیت بالایی که در لیگ نشان داده کادرفنی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد و فرصت حضور بیشتر در اردوهای ملی را پیدا کند.

در کنار این چهار بازیکن تازه وارد بازیکنانی چون محمدرضا آزادی، محمد قربانی و سعید سحرخیزان هم حضور دارند که اولین حضور آنها در تیم ملی نیست اما می‌توانند در این اردو حضور خود را ادامه دار کنند و نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کنند.

دیگر خبرها

  • تخفیف جذاب تا عید/خرید انواع نهال فقط ۲۹ هزار تومان «نهالستان پالیز»
  • تخفیف جذاب تا عید/خرید انواع نهال فقظ ۲۹ هزار تومان «نهالستان پالیز»
  • احتمال ریزش سنگ از کوه در اردل
  • احتمال ریزش سنگ در جاده‌های اردل به دنبال بارش‌ها
  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • 4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!
  • توقف خانگی نماینده شیراز در جام آزادگان
  • پیشنهاد امیر خان به رونی و واردی؛ به جای دادگاه، در رینگ بوکس دعوا کنید!
  • یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو
  • گفتگوی اجتماعی با پرونده‌ای با عنوان در محضر نوروز منتشر شد