Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر نوجوانی که به خاطر اعتیاد پدرش در مؤسسه خیریه نگهداری می‌شود، با فریب یکی از دوستانش مورد اذیت و آزار پسر جوان قرار گرفت.

خرداد‌ماه امسال دختر‌۱۷‌ساله‌ای به نام فرانک با مراجعه به اداره پلیس Police از پسر جوانی به نام کیارش به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «پدرم معتاد Addicted است و به خاطر اعتیادش چند سالی است در زندان Prison است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجائیکه مادرم صلاحیت اخلاقی ندارد دادگاه سرپرستی مرا به یک مؤسسه خیریه در مرکز شهر تهران سپرد به همین دلیل آنجا زندگی می‌کنم و در مقطع دبیرستان مشغول تحصیل هستم.»

او در ادامه گفت: «مدتی قبل یکی از دوستانم به نام غزاله با پسر جوانی به نام کیارش آشنا شد. او همیشه از پسر مورد علاقه‌اش تعریف می‌کرد تا اینکه روزی از من خواست همراه آن‌ها به تفریح بروم. قبول کردم و چند باری با آن‌ها بیرون رفتم تا اینکه بعد از چند بار ملاقات، کیارش به من ابراز علاقه کرد و خواستار رابطه دوستانه شد.»

فرانک در حالیکه گریه می‌کرد، گفت: «من به درخواست کیارش جواب رد دادم به همین دلیل او دیگر تماسی با من نداشت تا اینکه چند روز پیش غزاله دنبالم آمد و از من خواست تا باهم به خانه دوستش برویم. قبول کردم و با هم به خانه‌ای در جنوب تهران رفتیم، اما در آن خانه با کیارش روبه‌رو شدم. در آن لحظه غزاله خانه را ترک کرد و من ماندم و کیارش. آنجا بود که کیارش با تهدید قمه مرا آزار داد و خواست در این مورد با کسی حرف نزنم.»

وی در ادامه در خصوص آدرس خانه پسر جوان گفت: «آن روز غزاله مرا از مسیر پیچ در پیچ به خانه کیارش برد به همین خاطر متوجه آدرس دقیق نشدم. فقط یک شماره از کیارش دارم که می‌توانم در اختیار مأموران قرار دهم.»

پس از طرح این شکایت دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و پرونده برای رسیدگی و تحقیقات بیشتر به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge عبداللهی فرستاده شد. به این ترتیب هفته گذشته دختر نوجوان همراه مددکار مؤسسه خیریه در همان شعبه حاضر شد و بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد.

هیئت قضایی پس از شنیدن اظهارات وی طی نامه‌ای از شرکت مخابرات درخواست کرد تا با بررسی شماره تلفن ارائه شده از سوی شاکی، متهم شناسایی و با صدور حکم جلب پسر جوان بازداشت تا با تحقیقات از وی پرونده کامل شود و در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police معتاد Addicted زندان Prison پزشکی قاضی Judge سیاه جوان دختر نوجوان دوست اذیت و آزار عکس فیلم حوادث پسر دختر مرد شهروند زن تهران اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!