Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: راز شکایت زن جوانی که مدعی است کادر بیمارستانی نوزادش را با نوزاد مرده‌ای جابه‌جا کرده‌اند با انجام آزمایش دی‌ان‌ای بر ملا می‌شود.

چندی قبل زن و شوهر جوانی به دادسرای امور جنایی رفتند و از مسئولان بیمارستانی به اتهام جابه‌جایی نوزادشان با نوزاد مرده‌ای شکایت کردند.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: چهار سال پیش با شوهرم ازدواج کردم تا اینکه یک‌سال قبل تصمیم گرفتیم بچه‌دار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی باردار شدم من و شوهرم خیلی خوشحال شدیم و زندگی ما رنگ و بوی تازه‌ای گرفت.

مدتی قبل سونوگرافی نشان داد فرزندمان پسر است و بعد از آن هم طبق دستور پزشک Doctor تمامی آزمایش‌های لازم را در یک مرکز درمانی معتبر انجام دادم و مشخص شد پسرم سالم است. هر روز برای تولدش روزشماری می‌کردیم و حتی تمام وسایل سیسمونی‌اش را هم خریدیم.

تصمیم گرفتیم تولد اولین فرزندم را در بیمارستان فیلم بگیریم و به همین دلیل با بیمارستان هم برای فیلمبرداری به توافق رسیدیم و قرار شد استودیو فیلمبرداری بیمارستان با گرفتن مبلغی فیلم بگیرد و بعد فیلم را تحویل ما بدهد.

وی ادامه داد: روز زایمان همراه شوهرم به بیمارستان رفتم و طبق قرارمان فیلمبردار بیمارستان هم از ما فیلم گرفت تا اینکه برای زایمان وارد اتاق عمل شدم. دقایقی بعد پسرم به‌دنیا آمد و حتی صدای گریه‌اش را هم شنیدم و فیلمبردار هم از او فیلم گرفته بود.

ساعتی بعد به بخش منتقل شدم و در آنجا بستری شدم و وقتی حالم بهتر شد سراغ نوزادم را گرفتم که کادر بیمارستان اعلام کردند نوزادم به خاطر اینکه بند ناف به دور گردنش پیچیده بود پس از تولد فوت کرده است. کادر بیمارستان حتی جسد نوزادم را به من تحویل ندادند و گفتند خودشان دفن کرده‌اند.

در حالی که خیلی شوکه شده بودم از فیلمبردار خواستم تا فیلم تولد فرزندم را به من نشان دهد که باز هم در کمال تعجب مدعی شدند که، چون نوزادم فوت کرده فیلم را حذف کرده‌اند و فیلمی به من تحویل ندادند.

من و شوهرم به آن‌ها مشکوک شده بودیم و موضوع را پیگیری کردیم تا اینکه گواهی فوت را بدست آوردیم که متوجه شدیم نوزاد فوت شده‌ای که آن‌ها مدعی هستند پسر من بوده داخل معده‌اش شیر داشته است در صورتی که من به نوزادم شیر نداده و اصلاً بعد از تولد نوزادم را ندیده بودم.

بنابراین با بدست آوردن این اطلاعات به آن‌ها مشکوک شدیم و ما احتمال می‌دهیم نوزاده فوت شده نوزاد ما نبوده و آن‌ها نوزاد مرده‌ای را با پسر من جابه‌جا کرده‌اند و الان نوزادم زنده است و از کادر بیمارستان شکایت دارم و تقاضا دارم نوزادم را به من برگردانید.

وی در پایان گفت: پس از این حادثه Incident به شدت افسرده شده‌ام و شور شوق از زندگی‌ام رفته است و امیدوارم پسرم را به من برگردانید و دوباره شادی به زندگی ما برگردد. با طرح این شکایت قاضی Judge مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی دستور داد تا از زوج جوان آزمایش دی‌ان‌ای گرفته و با آزمایش دی‌ان‌ای نوزاد فوت شده که قبل از دفن در بیمارستان گرفته شده است مطابقت داده و اعلام کنند نوزاد فوت شده متعلق به شاکی یا متعلق به خانواده دیگری است. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

شوهرم از 6 مرد پول گرفت و آن ها را یکی یکی به اتاق خوابم فرستاد!

ثریا وقتی از منصور باردار شد شنید او متاهل است! / سمیرا سرنوشت مشابه مادر داشت

احسان شوهر بی حیایم همزمان با 2 زن دیگر همخوابی می کرد!

کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی پزشک Doctor فیلم حادثه Incident قاضی Judge پزشکی اخبار حوادث دی ان ای فوت نوزاد جوان زن عکس فیلم حوادث پسر دختر مرد شهروند زن تهران اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان