Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم ملی می‌گوید احتمالا فصل آینده در تیمی غیر از لیگ بلژیک بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در مورد ادامه حضورش در اوستنده بلژیک گفت:

یک درصد فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد و در لیگ بلژیک بمانم ولی اگر پیشنهاد خوبی داشتم، در این کشور می‌مانم ولی فکر نمی‌کنم در تیم قبلی‌ام (اوستنده) حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص وضعیت قراردادش با اوستنده اظهار کرد:

هنوز با این باشگاه قرارداد دارم چون باشگاه‌های اروپایی فقط قرارداد یک ساله نمی‌بندند، اما با توجه به رابطه‌ام با رییس باشگاه می‌توانم جدا شوم و مشکلی برای فسخ قراردادم ندارم.

رامین رضاییان اضافه کرد:

با رییس باشگاه اوستنده رابطه خوبی دارم و ایشان در یک سال اخیر خیلی کمکم کرد؛ تمام تلاشم را کردم در جام جهانی بازی کنم و بعد از این مسابقه به تیم بهتری در اروپا بروم و ان‌شاالله این اتفاق خوب بیافتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوستنده لیگ بلژیک باشگاه اوستنده اوستنده اوستنده بلژیک باشگاه اوستنده رامین رضاییان لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول، رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی بعدی تیم ملوان مقابل پرسپولیس محروم شد.

او در حالی چهارمین کارت زرد را گرفت که زمان بازی عملا به پایان رسیده بود اما یک خطا روی بازیکن ملوان، داور بازی را مجاب کرد تا یک اخطار به مدافع راست سپاهان نشان دهد.

این شاید بهترین خبر برای اوسمار و بازیکنان پرسپولیس باشد که هفته آینده در دیدار سرنوشت ساز به مصاف سپاهان خواهند رفت و حالا غیبت رضاییان معادلات را برای این تیم تغییر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!