Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:27:36 GMT

عکس نوزدای که امسال کنکور سراسری را جنجالی کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۹۶۸۶

عکس نوزدای که امسال کنکور سراسری را جنجالی کرد

حوادث رکنا: مادر جوان مریوانی که در آخرین روزهای بارداری‌اش در جلسه کنکور حاضر شده بود، به‌دلیل استرس شدید درد زایمان گرفت و ساعتی بعد نوزادش را به دنیا آورد.

هنوز مدت زیادی از توزیع سؤالات کنکور نگذشته بود که دردهای مقطعی این زن جوان شروع شد. مراقبان جلسه که متوجه درد و علائم زایمان این داوطلب کنکور شدند پس از تماس با اورژانس، این زن را به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب غلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان –استان کردستان- گفت: ساعت 9 صبح پنجشنبه پس از تماس تلفنی از حوزه برگزاری کنکور سراسری واقع در دانشگاه پیام نور این شهرستان، نیروها به محل اعزام شدند و با رسیدن به‌موقع و اقدامات اولیه، داوطلب کنکور به بیمارستان بوعلی منتقل شد. مادر مریوانی ساعت 9:30 دقیقه تحویل زایشگاه بیمارستان شد و ساعت 12:15 دقیقه ظهر نوزاد پسر این خانواده به دنیا آمد. حال مادر و نوزاد مساعد گزارش شده است. دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد. مادر این نوزاد نیز می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مـــــــورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث ایران مادر جوان زن باردار نیمه کاره عکس حوادث فیلم پسر دختر مرد شهروند تهران زن اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه