Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن شیاد که با تأسیس شرکتی کاغذی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از متقاضیان خودرو کرده بود، دستگیر شد.

در پی شکایت تعدادی از مالباختگان در دادسرای ناحیه 5 تهران روشن شد ده‌ها نفر در شرکتی تحت عنوان «تینا خودرو» ثبت‌نام کرده بودند تا با شرایط اقساطی خودرو تحویل بگیرند، اما مدیرعامل این شرکت بدون انجام تعهداتش پول‌هایی را که به حساب شرکت واریز کرده بود به جیب زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب پرونده‌ای در این خصوص با موضوع «کلاهبرداری» در شعبه هشتم بازپرس دادسرای ناحیه 5 تهران تشکیل شد و پرونده جهت شناسایی و دستگیری مدیرعامل فراری در اختیار پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با مراجعه به محل شرکت «تینا خودرو» در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، به بررسی اسناد و مدارک این شرکت پرداخته و روشن شد که این شرکت فاقد هرگونه مجوز قانونی و لازم جهت فعالیت در زمینه فروش اقساطی خودرو است. اما از چندی پیش با انتشار آگهی در تعدادی از روزنامه‌های کثیرالانتشار اقدام به جذب متقاضیان برای فروش خودرو کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مدیرعامل شرکت قلابی زن 29 ساله‌ای به‌نام رویا است که تمامی پول‌های مالباختگان به حساب بانکی او (تحت عنوان شرکت تینا خودرو) واریز شده است. با این سرنخ‌ها متهم در محدوده غرب تهران شناسایی و دستگیر شد.رئیس پایگاه دوم ادامه داد: بررسی‌های مقدماتی نشان داده است بیش از 60 متقاضی خرید خودروی اقساطی، بین 4 تا 25 میلیون تومان پول به حساب بانکی این زن واریز کرده‌اند و زن جوان با کسب نزدیک به یک میلیارد تومان، بدون انجام حتی یک مورد از تعهداتش از دفتر اجاره‌ای شرکت متواری شده بود.

با دستگیری این زن شیاد، تمامی مالباختگانی که در مراجعه به شرکت غیرقانونی تینا خودرو مورد کلاهبرداری Fraud قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت پیگیری شکایت‌های خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد‌شمالی- خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police فروش خودرو کلاهبرداری Fraud اخبار حوادث ایران خودرو زن شیاد زن جوان دستگیر شد عکس حوادث فیلم پسر دختر مرد شهروند تهران زن اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کد خبر 6096387

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو