Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: هفتمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» با حضور مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور ارائه برنامه های اوقات فراغت «آسمانی ها» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری شب گذشته (8 تیر) در هفتمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» که در با حضور مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد، گفت: همه اعضای کانون های فرهنگی هنری باید برای هرچه بهتر برگزار شدن اوقات فراغت طرح «آسمانی ها» در مساجد تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه مساجد پایگاه های انسان سازی است افزود: برگزاری کلاس های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بیشماری را جذب مساجد می کند.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های اوقات فراغت یکی از نیاز های اساسی جوانان و نوجوانان است ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه امنی برای گذراندن اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان است.

 

حجت الاسلام یوسفی گفت: اوقات فراغت طرح «آسمانی» هرساله همزمان با سراسر کشور در بیش از 400 پایگاه اوقات فراغت طرح «آسمانی» استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می شود که با استقبال گستره جوانان و نوجوانان همراه است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، دبیر ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به تشریح موارد توجیهی اوقات فراغت طرح «آسمانی ها» پرداخت و گفت: هماهنگی با سایر ارکان مسجد متشکل از مدیر، رابط، مسئول فرهنگی، مسئول آموزش کانون، امام جماعت مسجد، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج باید در دستور کار مسئولین پایگاه های اوقات فراغت طرح آسمانی ها باشد.

 

وی در ادامه افزود: ثبت نام در سامانه «سجا» باید یکی از اقدامات اصلی مسئولین کانون های فرهنگی هنری باشد چراکه پرداخت های مالی اوقات فراغت از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

 

دبیر ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری توجه به قشر کودک و نوجوان در برنامه های اوقات فراغت را یکی دیگر از وظایف مسئولین پایگاه های اوقات فراغت طرح آسمانی ها عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت اقتصاد جام جهانی روسیه دولت ارزانی تیم ملی ایران روزنامه های ورزشی حجت الاسلام ارزانی سیاسی اوقات فراغت آسمانی ها شهرستان بروجن کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر یک شنبه طی دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حوزه فرهنگ، نیازمند توجه بیشتر است و چنانچه دغدغه مند این عرصه هستیم، لازم است از کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار رشت بر لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت تاکید کرد و گفت: غفلت متولیان، امکان نقش آفرینی دشمنان و تأثیر گذاری آموزه‌های آنان را در ذهن و ضمیر نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

وی بر همین اساس نیز نقش کانون را مهم ارزیابی و با قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این نهاد فرهنگی در جهت جذب مخاطب و جذاب سازی فعالیت‌ها ادامه داد: افزایش ارتباط میان نسلی، مدیریت حضور آینده سازان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین، ایجاد بسترهای مناسب برای همراهی خانواده‌ها، از اولویت‌های مجموعه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

عاشوری با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان برای مواجهه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و با ضروری توصیف کردن پیوست تربیتی فعالیت‌ها ادامه داد: برای فرهنگ سازی، لازم‌است از افراط و تفریط پرهیز کرده و با حمایت‌های مالی از فعالان فرهنگی و استفاده از نیروی انسانی توانمند نقش آفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در دستورکار مسئولان است و با استقبال از راه‌انداری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رشت تصریح کرد: با تعریف طرح‌های عمرانی مناسب از سوی کانون، نسبت به تأیید پروژه و اختصاص منابع مالی لازم اقدام می‌کنیم.

کد خبر 6097370

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری