Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه فیش‌های زمین در خارج محدوده شهر زنجان توسط تعاونی‌ها در سال‌های گذشته خرید و فروش شده است، گفت: اجازه تفکیک زمین در خارج محدوده شهر زنجان داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ مهرداد سلطانی در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان، با بیان اینکه مشاوری برای تعریف یک راهبرد توسعه ای برای اراضی خارج محدوده شهر زنجان انتخاب شده است، اظهار کرد: از سال های گذشته، ذهنیت اعضای همه تعاونی ها در زنجان، داشتن یک قطعه زمین بوده که رویکرد راهبردی در این خصوص این است که محدوده های خدماتی برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم شهر زنجان تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تفکیک زمین تنها در مقاطع زمانی خاص برای دستگاه های دولتی قابل تصور است، افزود: هیچ طرح تفکیکی برای این محدوده‌ها نخواهیم داشت، مگر برای اهداف توسعه ای عمومی توسط دولت با رویکرد مبتنی بر سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم که متناسب با شرایط، تصمیم گیری می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از مشاور این طرح خواست رویکرد راهبردی تحقق پذیر برای زمین‌های خارج محدوده شهر زنجان در نقاط هدف، تهیه و تدوین کند و اظهار کرد: این رویکرد راهبردی باید با لحاظ کردن متغیرهایی همچون زمان، هزینه و اعمال تغییر متغیرهای مربوطه و توجه به تامین زیرساخت ها، متناسب زمان و هزینه تعریفی صورت گیرد.

 

وی توجه به موضوعات زیرساختی در طرح‌های خدماتی تعریف شده فعلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به نظرات دستگاه‌های متولی باید نسبت به اِعمال متغیرهایی همچون وضعیت تامین انرژی، مسائل حقوقی و مالکیت ها توجه لازم صورت گیرد و هزینه-فایده های طرح متناسب با این شرایط، مورد سنجش قرار گیرد.

 

سلطانی با بیان اینکه مشاور قبل از تجزیه و تحلیل متغیرهای ارائه شده، باید به وضعیت سرمایه‌گذاری و عناصر توسعه‌گرا در این مناطق، توجه لازم داشته باشد، تاکید کرد: از مواردی که باید در راستای تعریف راهبردهای توسعه‌ای در این مناطق لحاظ کرد، ابطال فیش‌های موجود و بازگرداندن مالکان در اختیار شرکت‌های تعاونی، ایجاد مالکیت واحد با ادغام شرکت ها، مسائل حقوقی و شهرسازی و توجه به عناصر توسعه‌گرا خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زمین‌های خارج محدوده شهر زنجان تبدیل به یک دغدغه و تهدید برای توسعه شهر زنجان شده اند، افزود: برای کاهش مشکلات تعاونی‌ها، نیازمند تعریف یک راهبرد در این خصوص هستیم تا با مشاوری که تعاونی‌ها در اختیار گرفتند، مسیری برای برطرف کردن مشکلات فعلی و صیانت از سرمایه‌های شهر در دستور کار قرار گیرد.

 

فرامرز نیک سرشت هم در سخنانی، با بیان اینکه موفقیت در پوشش مناسب تسهیلات تکلیفی، نیازمند یک کار تیمی منسجم و دلسوزی تمامی بخش‌ها است، اظهار کرد: در این زمینه هیچ سازمان و نهادی متهم به کم کاری نیست، اما خروجی عملکرد برخی قابل دفاع نیست که در این زمینه مدیریت و نظام بانکی استان باید تلاش های بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ضروری است کمیته فنی استان تعدادی طرح استخراج شده بالای 500 میلیون تومان را به بانک‌ها رسما ابلاغ کند، افزود: باید شورای فنی استان عملکرد خود را به فرمانداری‌های استان برای آگاهی از میزان ارسال طرح‌ها به بانک‌های عامل، ارسال کند. 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود فعالیت کارگروه منتج به نتیجه شود، خاطر نشان کرد: تا پایان تیرماه باید عمده مبلغ تسهیلات تکلیفی حوزه روستایی در استان جذب شود.

 

وی با بیان اینکه قبل از ارسال طرح به کمیته فنی استان، دستگاه‌ها اطلاعات لازم را گردآوری و مشخص کنند، افزود: طرح‌هایی که به هر دلیل توسط شبکه بانکی عودت داده می شوند، با یک رونوشت به اطلاع دستگاه های تخصصی برسد.

 

نیک سرشت با بیان اینکه در جلسه آتی این کارگروه، گزارش 3 بانک استانی اعلام شده باید طرح شود، اظهار کرد: باید مشخص شود که بانک ها در هفته آینده به چه میزان عملکرد در حوزه تسهیلات تکلیفی داشته‌اند.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت اقتصاد ارزانی جام جهانی روسیه شیراز دولت دهه کرامت افتتاحیه اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت تفکیک زمین معاون عمرانی استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت

به گزارش "ورزش سه"، شان دایچ، سرمربی اورتون، پس از مصدومیت بتو از ناحیه سر در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل ناتینگهام فارست، تایید کرد که این مهاجم هوشیار است و به راحتی صحبت می‌کند.

بتو 26 ساله به دنبال برخورد از ناحیه سر با مورگان گیبز وایت، هافبک ناتینگهام فارست، آسیب دید. بازیکنان اورتون بلافاصله از کادرپزشکی درخواست کردند تا بتو تحت معاینه قرار بگیرد.

بازی بیش از 6 دقیقه متوقف شد و این مهاجم پرتغالی در زمین مورد مداوای پزشکان قرار گرفت. او در نهایت با برانکارد از زمین خارج شد، در حالی که از زمین خارج می‌شد انگشت شست خود را بالا گرفت تا به هوادارانش امید بدهد. او در دقیقه 100 جای خود را به یوسف چرمیتی داد.

دایش در مورد وضعیت این بازیکن گفت:"نشانه های اولیه بسیار، بسیار خوب و بسیار مثبت هستند. او با تیم پزشکی صحبت می‌کرد، بنابراین در مراحل اولیه این نشانه خوبی است. پر این لحظه برای ما خبر خوشحال کننده‌ای است. فعلا نمی‌نوانم بیشتر از این بگویم جز اینکه او پس از یک ضربه جدی حالش خوب است."

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی