Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@05:39:25 GMT

مخالفت رئیسی با اعتدالیون جامعه روحانیت مبارز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۰۳۳۲

مخالفت رئیسی با اعتدالیون جامعه روحانیت مبارز


به گزارش خرداد، روزنامه اعتماد نوشت: اخبار غیر‌رسمی در مورد تعاملات اعضای جامعه روحانیت نشان می‌دهد که اختلاف‌نظر دو طیف چپ و راست در این تشکل در انتخاب دبیرکل نمود پیدا کرده و مساله‌ساز شده است.
 طيف راست اين تشكل كه بعد از فوت آيت‌الله مهدوي كني، دبيركلي موحدي كرماني و دلخوري ناطق نوري و حسن روحاني تا حدي قدرت خود را از دست داده بود، تلاش كرد با انتخاب مصطفي پورمحمدي به عنوان دبيركل به روزهاي اوج بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گمان مي‌شد كه تحولات اخير روح تازه‌اي به كالبد جامعه روحانيت بدمد و در طول زمان موجب ترميم روابط چهر‌ه‌هايي مثل ناطق نوري و حسن روحاني با اين تشكل شود. طيف چپ اما اين قدرت‌نمايي را نمي‌پذيرد و همين است كه شاهديم برخي اعضاي جامعه در روزهاي اخير سعي دارند زمين زير پاي دبيركل جديد را سست جلوه دهند.
آن‌طور كه در محافل سياسي شنيده مي‌شود، اين اظهارات با هماهنگي سيد‌ابراهيم رييسي بيان مي‌شود. گويا آقاي رييسي كه در جلسه انتخاب دبيركل حضور نداشته است اصلا از خروجي جلسه خرسند نبوده و بلافاصله براي اعلام اين نارضايتي عازم تهران شده است. او مي‌كوشد تا با همراهي همفكرانش در طيف چپ جامعه روحانيت مبارز از قدرت دبيركل يعني مصطفي پورمحمدي كاسته و همه تصميم‌گيري‌ها را به عهده شوراي مركزي گذارد. برچسب ها: ابراهيم رييسی ، مصطفی پورمحمدی ، جامعه روحانیت مبارز

منبع: خرداد

کلیدواژه: ابراهيم رييسی مصطفی پورمحمدی جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد