Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ فرماندار شهرستان بن گفت : شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر بِن15هزار متر خط اصلی انتقال دارد .
آقای نادری از اهالی این شهر خواست هرچه سریعتر نسبت به خرید وانشعاب های خانگی اقدام کنند .
مدیر آب و فاضلاب شهرستان بن هم گفت : حق انشعاب خانگی در شهر بن ده میلیون و 700 هزار ریال است که مردم می توانند به صورت آزاد خریداری کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای شجاعی از امضای قرارداد با بانک عامل برای پرداخت تسهیلات واگذاری انشعاب شبکه جمع آوری فاضلاب هم خبر داد و افزود : کسانی که توان پرداخت نقدی حق انشعاب شبکه جمع آوری فاضلاب را ندارند می توانند از تسهیلات یک ساله برای خرید انشعاب و اتصال به شبکه استفاده کنند .
وی ابراز امیدواری کرد : تا پایان امسال 12 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بن اجرایی شود.
شهر بن با افزون بر 11 هزار نفر جمعیت در فاصله 25 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آغاز واگذاری جمع آوری فاضلاب بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی