Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نعمت اله عزیزی سرپرست  مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه حادثه گفت: برخورد اتوبوس با کامیون در ساعت ۴ و ۴۶ دقیقه امروز صبح در آزادراه ساوه -همدان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان ساوه اطلاع داده شد که بلافاصله با کد‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر هماهنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی  افزود: این حادثه که متاسفانه ۲۴ مصدوم برجا گذاشت و ۹ نفر از مصدومین توسط کد‌های هلال احمر قیطانیه، رنگرز و مامونیه و ۱۵ مصدوم نیز توسط کد‌های اورژانس ۱۱۵ سیلیجرد، غرق آباد و شهری ۲ ساوه به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

فرمانده پلیس آزادراه ساوه همدان هم در خصوص علت این حادثه گفت: با حضور کارشناسان این یگان در سر صحنه، علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

انتهای پیام / ج

۲۴ مصدوم درسانحه رانندگی در آزادراه ساوه -همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین