Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مسعود جبرائیلی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان با اشاره به آغاز مجدد تولید پی‌وی‌سی پتروشیمی آبادان از شامگاه گذشته، گفت: نوسازی کامل و مدرن واحد ٦٠٠ تا چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان این که این شرکت در مقابل تمام حوادث به‌صورت کامل تحت پوشش بیمه بوده است، افزود: طی تماس تلفنی  با مدیرعامل بیمه پارسیان، وی از اعزام کارشناسان بیمه به آبادان در روز شنبه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: میزان خسارت شرکت  پتروشیمی‌ آبادان  توسط کارشناسان بیمه بررسی خواهد شد و پس از تکمیل پرونده، خسارات وارد مرحله پرداخت خواهد شد.

جبرائیلی از نصب دو دستگاه بسیار مهم کمپرسور‌های گاز کوب پتروشیمی آبادان خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در محل پالایشگاه آبادان در حال نصب است و با اتمام این عملیات در نیمه دوم سال ٩٧ دریافت خوراک از پالایشگاه به بالای ۲۰۰ تن در روز خواهد رسید.

وی گفت: این اتفاق حیاتی بسیار مهمی برای پتروشیمی آبادان و کارکنان آن است و برای آن ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

انتهای پیام / د

مشکل فنی، علت آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی عطر فروشی در ارومیه مربوط به سال گذشته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین سربازرشید افزود: خبر مربوط به آتش سوزی در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه برای امروز نیست و خوشبختانه حادثه این چنینی در ارومیه رخ نداده است.

وی افزود: حادثه آتش سوزی عطر فروشی در ارومیه مربوط به اواخر سال گذشته است که برخی رسانه‌ها به اشتباه در حال پوشش غلط این خبر در رسانه‌های خود هستند.

سرباز رشید از رسانه‌ها خواست تا اخبار صحیح و درست را از منابع درست بررسی و سپس رسانه‌ای کنند تا نگرانی درجامعه رخ ندهد.

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی ارومیه به صورت شبانه روزی آماده انجام عملیات امدادرسانی در این خصوص هستند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شدند
  • آتش سوزی عطر فروشی در ارومیه مربوط به سال گذشته است
  • نام پتروشیمی های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد
  • نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد