Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد کاهش یافته است.

عبدالله بنهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در راستای حفظ منابع و جلوگیری از بروز مشکل اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته که این روند تا پایان سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت مصرف انرژی و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های جدید از جمله بهره گیری از تامین برق به واسطه نور در دستگاه های اداری و خدماتی توصیه شده و این اقدامات در ارزشیابی مدیران نهادهای اداری و خدماتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و آب در فصل تابستان اهمیت بسیاری دارد، و مدیران دستگاه های اداری باید به این موضوع توجه بسیاری داشته باشند چرا که این مدیریت از بروز مشکلات تامین آب و برق شهرستان پیشگیری خواهد کرد.

وی قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی باید از دستگاه های اداری و مدیران آغاز شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی از سوی مدیران در فرهنگ سازی برای قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی را در جامعه تسهیل می کند و مردم نیز در این خصوص همراه با مسئولان خواهند شد.

بنهری اضافه کرد: همه برای جلوگیری از قطع برق بخش صنعت و خانگی شهرستان تیران و کرون بر اساس برنامه شرکت توزیع برق همکاری می کنند و واحدهای صنعتی و کشاورزی که مصرف انرژی را در واحدهای خود مدیریت کنند از برنامه های تشویقی شرکت برق بهره مند می شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تيران و كرون خاموشی برق مصرف آب مصرف بهینه انرژی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد