Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کنکور سراسری سال 97 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه برای پنج گروه آزمایشی برگزار شد.

دفترچه سوالات خارج از کشور ساعت 16 فردا یکشنبه دهم تیرماه منتشر می‌شود.

همچنین کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 97 (داخل کشور) از ساعت 21 فردا یکشنبه دهم تیرماه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 97 برای خارج از کشور از بعدازظهر روز چهارشنبه 13 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

202

کلید اولیه کنکور سراسری انتشار گروه آزمایشی سازمان سنجش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلید اولیه کنکور سراسری انتشار گروه آزمایشی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست هم‌افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در این نشست گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال‌گر، از جمله مصادیق حقوق عامه است.
محمدحسین حاجیلو همچنین در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا داوطلبان گرفتار سوداگران کنکور نشوند.
وی با اشاره به گزارش‌هایی در مورد تشدید فعالیت سودجویان مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در کنکور شده‌اند، انتظار دارند در رقابتی سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.
قائم مقام رئیس سازمان سنجش تأکید کرد: فعالیت‌های مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی، از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارد که مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون سراسری است.
حاجیلو خاطرنشان کرد: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزار‌های ممنوعه، تخلف محسوب می‌شود و موجب محرومیت آنان از آزمون است.
وی ادامه داد: کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند، با معرفی به مراجع قضایی حسب مورد مطابق با اعمال مجرمانه صورت پذیرفته حتی مشمول مجازات حبس هم می‌شوند.
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در پایان تأکید کرد: با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری مسئولیت دارند؛ لذا با تمهیدات اندیشیده شده هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است/ عضویت در گروه‌های مدعی تقلب مشمول مجازات می‌شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود