Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن بابایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان اصفهان تنها استان کشور است که شورای هیئات مذهبی عشایری دارد و با توجه به اینکه از جمله برنامه های مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بحث روشنگری و بصیرت افزایی است لذا با نگاهی به مسایل سیاسی در سطح منطقه و خارج از کشور تمام سنگرها به نفع جمهوری اسلامی در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی رویدادهای به وقوع پیوسته در کشورهای منطقه از جمله عراق، لبنان، ترکیه و ... که برگزاری انتخابات پارلمانی با پیروزی جناح های متمایل به ایران اسلامی صورت گرفته، ابراز داشت: در ظاهر اتفاقاتی برای سیاه نمایی به وقوع می پیوندد اما بدانید تمامی اینها به نفع جمهوری اسلامی است.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به کم رونقی اقتصادی کشور و بالارفتن قیمت سکه و ارز که سبب بروز برخی اغتشاشات و انتصابات در کشور شده است، بیان داشت: علیرغم تمامی این مسایل با توجه به موقعیتی که در خارج از کشور داریم که به نفع جمهوری اسلامی است در داخل کشور به ظاهر سیاه نمایی هایی انجام می شود که مشابهت آن به تاریخ سال پنجم هجری صدر اسلام و بروز جنگ احزاب است.

وی با بیان رویداد جنگ احزاب که در صدر اسلام به وقوع پیوست، اظهار کرد: هم اکنون کسانی که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ضربه خورده اند، امروز بسیاری از آنها متحد و یکپارچه در برابر نظام جمهوری اسلامی شعار سر می دهند که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به بروز برخی نابسامانی های اقتصادی در کشور با مقایسه این رویداد با جنگ احزاب و ایجاد خندق از سوی مسلمانان، افزود: برجام را باید خندق آن دوره تصور کرد و برنامه ریزی برای تصویب FATF دسیسه ای دیگر از سوی این دشمنان است.

وی با بیان فرازهایی از مواد قانون FATF که برای تصویب به ایران پیشنهاد شده است، ادامه داد: با توجه به موضع گیری مجلس شورای اسلامی که مدت دو ماه این طرح را مسکوت گذاشت و تاکنون ۱۵ روز از آن گذشته بنابراین طی مدت ۴۵ روز آینده با مشکلاتی از قبیل اقتصاد بی رونق و فشارهای مختلف از سوی عواملی که خواستار تصویب این لایحه هستند، روبرو خواهیم بود.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان اینکه در صورت تصویب لایحه FATF در مجلس فاتحه جمهوری اسلامی خوانده است، تصریح کرد: جنگ با صهیونیست ها آغاز می شود و تا سال ۲۰۲۳ رژیم صهیونیستی سقوط و آل سعود به دنبال آن خواهد رفت و مقدمه تشکیل حکومت جهانی اسلام نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان کشور در پی اجرای بندهایی از سند ۲۰۳۰ هستند، اظهار داشت: در این راستا با سفر هیئتی از کشور به لهستان، مقدمات خواهرخواندگی یکی از شهرهای استان با این کشور به منظور اجرای این بند از سند ۲۰۳۰ انجام شده است که حاصل و فرایندی جز بی بندوباری در کشور نخواهد داشت لذا انتظار است در راستای این امر دقت شود و مسئولان نسبت به عدم اجرای آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

نشست خبری مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه همکاری دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران بهترین راه حل برای بحران انرژی پاکستان است، تصمیم مستقل از سوی دولت اسلام آباد و بی توجهی دولتمردان پاکستانی به سنگ اندازی‌های آمریکا را برای تقویت روابط دوجانبه این کشور با ایران خواستار شد.
«علامه سید اقبال رضوی» نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند مسئله بحران انرژی پاکستان را حل کند.
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در روابط دوجانبه ایران و پاکستان همزمان با سفر اخیر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد گفت: اگر پاکستان خود را کشوری مستقل می‌داند به هیچ عنوان نباید برای توسعه روابط با کشور همسایه خود تحت فشار آمریکا و تهدید تحریم‌های اقتصادی این کشور قرار بگیرد.
اقبال رضوی افزود: درحالیکه بزرگترین مسئله پیش روی پاکستان بحران انرژی است و از طرفی نیز کشور همسایه ایران با ظرفیت بالای خود می‌تواند برق، گاز و بنزین ارزان برای شما فراهم کند ضروری است تا از این ظرفیت استفاده شود.
این مقام حزبی پاکستان افزود: همسایگی، مرز مشترک، مقرون به صرفه بودن تجارت، کاهش هزینه حمل و نقل تمامی مواردی هستند که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران به مراتب شریک تجاری بهتر از غرب برای پاکستان جهت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی در بخش پایانی مصاحبه خود تاکید کرد: بحران انرژی مسئله حیاتی مردم پاکستان و کاملا داخلی است از این رو دولت پاکستان باید با واردات انرژی از ایران که خواست همه مردم پاکستان است به این بحران خاتمه بخشد.

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد