Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از ­شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از آزمایش موفقیت آمیز یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد خبر داد.
یک منبع در یگان موشکی گفت این موشک بالستیک کوتاه برد به تجمع متجاوزان و مزدوران آنان در ساحل غربی یمن اصابت کرد.
وی افزود این موشک بالستیک جدید دارای مشخصاتی است که در روزهای آینده فاش خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همين حال شمار دیگری از متجاوزان و مزدوران آنان در سواحل غربی یمن در الحدیده به هلاکت رسیدند و پنج دستگاه خودروی نظامی و زرهی آنان نیز منهدم شد.
یک منبع نظامی در سواحل غربی گفت شمار زیادی از متجاوزان و مزدوران آنان طی ساعات گذشته هنگام ناکام ماندن پیشروی آنان به سوی منطقه الفازه کشته یا زخمی شدند و دو دستگاه خودروی زرهی و سه دستگاه خودروی نظامی منهدم شد. اين درحالي است که نیروی دریایی و نیروهای دفاع ساحلی یمن ، عملیات نظامی آبی - خاکی قایقهای جنگی متجاوزان را در ساحل غربی در الحدیده ناکام گذاشتند.
یک منبع نظامی با اعلام این خبر به خبرگزاری سبأ گفت نیروی دریایی و نیروهای دفاع ساحلی یمن پس از وار کردن تلفات سنگین به نیروهای متجاوز و مهاجم، آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.
این منبع نظامی گفت عملیات شکست خورده آبی خاکی توسط نیروی دریایی و نیروهای دفاع ساحلی یمن رصد و پیگیری شده بود و همین باعث شد آنها بتوانند نیروی دریایی متجاوزان را غافلگیر کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن متجاوزان مزدوران الحديده هلاکت بين الملل عربستان خودرو زرهي نظامي منهدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست