Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از حس و حالش موقع ضربه پنالتی رونالدو و حرفی که با زبان لری به بیرانوند زد، گفت.

به گزارش مشرق، وحید امیری عصر دیروز در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک مرکز استان لرستان در جمع مردم اظهار داشت: برای تشکر از این همه لطف و محبت زبانم قاصر است و از همه هوادارانم تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحالی و شادی مردم همه خواسته من بود و خوشحالم که می بینم این اتفاق افتاده است.

ملی پوش فوتبال ایران عنوان کرد: آنچه در تمام دنیا زبانزد است غیرت لری است و من به آن افتخار می کنم.

وی با اشاره به حس و حالش در موقع ضربه پنالتی "رونالدو" بیان کرد: زمانی که رونالدو در حال زدن‌ پنالتی بود دست و پایم سست شده بود چون اگر پنالتی گل می‌شد کار برای ما دو چندان مشکل می‌شد و در حالی که پشت محوطه 18 قدم بودم  و با زبان لری گفتم"علی برار سیقت بام بیرش" (علی برادر فدات شوم توپ رو بگیر) که خدا را شکر علی هم این کار را انجام داد. این بهترین اتفاق جام جهانی برای ما بود و همه تلاش ما و زحمتی که داشتیم به خاطر بالا رفتن پرچم ایران بود و اگرما تلاشی کردیم به خاطر سربلندی کشور و استان‌مان بوده است.

امیری گفت: کل استان لرستان پر از استعداد است ما در این جام جهانی فهمیدیم که نه رونالدو آن رونالدو است که ما فکرمی کردیم و نه بقیه بازیکن های اروپایی، آنقدر قوی هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه علیرضا بیرانوند فوتبال کریستیانو رونالدو وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)