Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور ازمراکز واحدها و نیز ستاد استان دانشگاه پیام‌نور سمنان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، دکتر حسن علیزاده در این بازدید درباره رابطه دانشگاه با وزارت علوم گفت: ما شاهد حمایت وزارت علوم از دانشگاه پیام‌نور هستیم تا جایی که نگاه وزارت علوم این است که پیام‌نور متعلق به دولت است، یعنی هر مشکلی برای دانشگاه پیام‌نور به وجود بیاید برای دولت به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه پیام‌نور باید وجهه خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور بیشتر به همدلی نیاز دارد و هیات رئیسه تمام همت خود را به کار گرفته تا کارمندان و اعضای علمی کمترین دغدغه را داشته باشند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور خطاب به روسای مراکز و واحدها بیان کرد: روسای مراکز و واحدها باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند تا بتوانیم بودجه‌بندی درست بر مبنای موضوعات مهم داشته باشیم.

علیزاده افزود: دانشگاه پیام‌نور می‌تواند چیزی حدود 200 میلیارد تومان درآمد داشته باشد. باید با هم تلاش کنیم منابع درآمد دانشگاه را بالا ببریم چون درآمد خارج از شهریه دانشگاه بسیار پایین است.

وی با اشاره به منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور گفت: منطقه‌ای شدن مانند منطقه‌ای شدن سابق نیست و با شیب ملایم انجام می‌شود. فقط کمی اختیارات مراکز و واحدها بیشتر می‌شود و سازمان بعد از منطقه‌ای شدن حکم ناظر را دارد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور تاکید کرد: همه همکاران باید نسبت به پیام‌نور دغدغه داشته باشند چون دانشگاه پیام‌نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و باید همه ما در حد نام و برند دانشگاه فعالیت کنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفجه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم و در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم و از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.»

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر