Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - 2 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با گاردریل مسیر نوشهر به نور در ورودی روستای اناور بخش مرکزی نوشهر کشته شدند.

جاده نوشهر - رویان به طول حدود 35 کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز غرب مازندران است که در بیشتر روزها بویژه به شرائط نامساعد جوی ، حوادث ناگوار رانندگی در این محور رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به اعتقاد کارشناسان، مشخص نبودن موقعیت جاده به هنگام شب به خاطر نبود چراغ روشنایی ، آبگرفتگی سطح جاده براثر بارندگی شدید ، نداشتن پل عابر پیاده به اندازه کافی ، غیر استاندارد بودن دوربرگردان ها و نداشتن علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی از جمله موارد غیر ایمن بودن این محور ارتباطی هستند
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه شامگاه گذشته در جاده نوشهر به نور در ورودی روستای انارور بخش مرکزی نوشهر رخ داد که در نتیجه 2 سرنشین موتورسیکلت جان باختند.
علیرضا شیروانی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به محض اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند که یکی از سرنشینان موتورسیکلت که پیرمرد 80 ساله بود جان باخت و نوه این پیرمرد نیز توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافت که با وجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان فوت می کند.
براساس نظر کارشناسان پلیس راهور این حادثه به دلیل سرعت بالا ، انحراف و ناتوانی راکب در کنترل موتورسیکلت رخ داده است.
کارشناسان پلیس راهور به موتور سواران توصیه کردند حتما از کلاه ایمنی و ایمنی موتور همچون سالم بودن چراغها و ترمزها مطمئن شوند و علاوه بر رعایت سرعت مجاز با توجه به نبود دید لازم در شب در برخی از مسیرها از تردد غیر ضروری خودداری کرده و از حرکت های مخاطره ساز پرهیز کرده و عدم حرکت در مسیر تندرو و شرایط نامساعد جوی را مورد توجه قرار دهند.
براساس آمارهای پلیس راهور کشور 70 درصد از تصادفات جاده ای در کشور به دلیل خستگی و سرعت غیر مجاز است.
بر اساس آمارهای رسمی سالانه پنج هزار موتورسوار در سوانح رانندگی در جاده ها کشته می شوند.
نوشهر با جمعیتی 123 هزار نفری در غرب مازندران قرار دارد.
1295/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف موتورسيكلت نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: ظهر امروز برخورد یک دستگاه سواری تارا و یک دستگاه پراید به مرکز فرماندهی عملیات پلیس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محور بویین میاندشت به الیگودرز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم سواری پراید اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت