Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ چوب درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:30 شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی گسترده در چهاردانگه، خیابان گلشهر، خیابان صنعت دو به سامانه 125 اعلام شد که با توجه به گستردگی آتش‌سوزی، آتش‌نشانان 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ادامه داد: آتش‌نشانان چهاردانگه و اسلامشهر نیز در محل حاضر و مشغول عملیات بودند؛ محل آتش‌سوزی یک ملک محصور به وسعت حدود 10 هزار متر مربع بود؛ تقریباً بخش زیادی از این ملک با مقدار بسیار زیادی انواع چوب  و تخته مخصوصاً پالتهای چوبی به طرز بسیار ناایمن روی هم چیده شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: در برخی از بخش‌ها ارتفاع چوبهای روی هم چیده شده به پنج متر می‌رسید، زمانیکه ‌آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند تقریباً تمامی بخشها شعله‌ور و فقط بخش کمی از محوطه در قسمت جنوبی دچار حریق نشده بود.

وی افزود:‌در اطراف این محوطه بزرگ تعدادی کارگاه و سوله مسقف بیشتر باکاربری چوب‌بری، مبل‌سازی و ابر و اسفنج وجود داشت که آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و سوله‌های مجاوز بود و اگر آتش به آن بخشهای مسقف می‌رسید، عملیات به طور حتم با سختی‌های خاصی مواجه می‌شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه ارتفاع شعله‌ها در برخی قسمت‌ها به بیش از 10 متر می‌رسید، تصریح کرد: شدت حرارت به حدی بود که نزدیک شدن به آتش را بسیار سخت می‌کرد، اما آتش‌نشانان با تمامی دشواریهای موجود عملیات را آغاز کردند و پس از مدتی تلاش موفق شدند آتش را تحت کنترل خود دربیاورند.

ملکی یادآور شد: خوشبختانه از سرایت آتش به سوله‌های اطراف جلوگیری به عمل آمد، در این حادثه مورد مصدومیت خاصی به وجود نیامد اما خسارات مالی زیادی بر جای ماند، در نهایت نیز آتش‌نشانان تهرانی محل حادثه را برای بررسی علت، لکه‌گیری و مراحل پایانی به آتش‌نشانان چهاردانگه تحویل داده و در ساعت 3:58 بامداد امروز به عملیات خود پایان دادند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان