Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، پرونده نهمین حراج تهران با فروش ۳۱ میلیارد تومانی بسته شد. در این مراسم بسیاری از مدیران گالری ها، مجموعه داران، هنرمندان حوزه تجسمی و تلویزیون و سینما حضور داشتند.
 
آثار حاضر در نهمین حراج تهران با معرفی و توضیحات حسین پاکدل به مزایده گذاشته شد.
 
طرفداران هنر نقاشی بیش از سایر هنر‌های موجود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تصویر ۸۰ اثر در کاتالوگ به چاپ رسیده بود که از این میان دو اثر از بهجت صدر و علی اکبر صادقی از حراج خارج شد.
 
دلیل این تصمیم این بود که کاتالوگ حراج مدت‌ها پیش تدوین و چاپ شده بود و این دو هنرمند پس از تغییر قیمت دلار خواستار تصحیح مبلغ شده بودند.
 
علاوه بر فروش تابلو‌هایی با مبلغ کمتر از ۱ میلیارد تومان که متلعق به آیدین آغداشلو، فریده لاشایی، پرویز تناولی، محسن وزیری، ناصر اویسی، رضا مافی و... بود، یک اثر از حسین زنده رودی با قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان فروخته شد.
 
پایان کار نهمین حراج تهران با فروش ۳۲ میلیارد تومان/ سهراب سپهری رکورد زد
 
رکورد این حراج متعلق به سهراب سپهری نقاش و شاعری است که اثر او را یکی از خریداران خارج از کشور به قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.
 
اثر نقاشی کمال الملک در مقایسه با دیگر آثار از قیمت پایین تری برخوردار بود و در نهایت به مبلغ ۷۰۰ میلیون به فروش رسید.
 
خریداران از نظر کارشناسان در خصوص قیمت گذاری آثار رضایت داشتند.
 
گفتنی است؛ نهمین حراج تهران با نمایش آثار کلاسیک و مدرن تجسمی در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد

فرماندار اردستان ضمن اشاره به آماده‌باش اردستان در پایان هفته، گفت: مرخصی‌ها لغو شد. - اخبار استانها -

سیدمحمدهادی احمدی طباء زواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به وقوع سیل در این شهرستان، اظهار داشت: در هفته جاری بازدیدهایی از مناطق بالادست سیلاب‌ها و بندهای خاکی و سدهای ایجاد شده صورت پذیرفت.

وی افزود: حجم بسیاری خوبی از آب‌ها مدیریت شده بود، اما 52 میلیارد تومان بر اثر وقوع سیل در اردستان خسارت وارد شد و پس از شناسایی موضوعات خسارت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد و تمامی ماشین‌آلات و دستگاه‌های اجرایی موضوعات را در دست اقدام قرار دادند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به اعلام آماده‌باش به تمامی دستگاه‌های مربوطه و لغو تمامی مرخصی‌ها، ابراز داشت: در صورت وقوع حوادث مترقبه آمادگی لازم وجود دارد و امیدواریم با بارش نزولات آسمانی شاهد خسارتی در منطقه نباشیم.

وی با بیان اینکه از میانگین بارش سال گذشته بلند‌مدت جلوتر هستیم، گفت: با توجه به حجم آبگرفتگی در برخی پل‌ها به ویژه مهاباد امروز مجموعه دفتر فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان سفری به منطقه دارند تا مشکلات را به صورت اساسی بررسی و رفع کنیم‌.

احمدی طباء زواره با بیان اینکه در دو نقطه سیل داشتیم، تصریح کرد: بیشتر رخدادها آبگرفتگی معابر بوده است در حالی که اگر اقدامات منابع طبیعی نبود آثار بدتری را شاهد می‌بودیم و از این رو تخریب یک خانه و یک تخریب دیوار داشتیم و خوشبختانه هیچ تخریبی در آثار تاریخی نداشتیم.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد