Web Analytics Made Easy - Statcounter

آناهید آباد کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه ای با محوریت زنان را به پایان رساندم که با توجه به اینکه پروداکشن سنگینی خواهد داشت حدود ۲۰ روز دیگر به کشور ارمنستان سفر می کنم تا مقدمات اجرایی شدن این فیلم را فراهم کنم.

به گفته وی، این اثر قرار است به زبان ارمنی، گرجی و فارسی در ارمنستان، گرجستان و ایران فیلمبرداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هرچند هنوز مذاکره ای برای حضور بازیگران نکرده ایم اما فکر می کنم اگر موفق به جذب سرمایه شویم بتوانیم این اثر را در اواسط بهمن و اوایل اسفند کلید بزنیم.

آباد اظهار کرد: این فیلم سینمایی که موضوعی اجتماعی دارد توسط تهیه کننده ایرانی و خارجی تولید می شود.

وی در پایان درباره اکران اثر دیگرش با نام «یه وا» بیان کرد: من هم منتظر اکران این اثر هستم و امیدوارم پخش کننده اکران این فیلم را در اولویت هایش قرار دهد.

فیلم سینمایی «یه وا» به تهیه کنندگی تقی علی قلی زاده و مشارکت مرکز سینمایی ارمنستان و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زنی که به اتهام قتل همسرش تحت پیگرد قانونی است برای حفاظت از دخترش فرار را پیشه کرده به محل دوردستی پناه می برد و به ناچار در محل جدید مجبور به مقابله با مسایل و دشواری ها می شود.

در این فیلم، بازیگران کشور ارمنستان همچون نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان و روزا آویدیسوا حضور داشته اند.

کد خبر 4329347 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ارمنستان گرجستان تئاتر ایران فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی نمايشگاه عكس فیلم کوتاه سینمای مستند رادیو برنامه تلویزیونی بازیگر سینما رادیو نمایش تئاتر شهر کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد