Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در کیفیت بالای بازی های جام جهانی 2018 موثر بودند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از مارکا، طرفداران بارسلونا از عملکرد بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۱۸ راضی هستند. در پایان مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ بازیکنان این تیم توانسته اند نمایش خوبی از خود در روسیه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از میان بازیکنان این تیم تنها مارک آندره‌تر اشتگن، دروازه بان آلمانی تیم بارسلونا در مرحله گروهی مجبور به ترک جام و بازگشت به خانه شد. مینا و کوتینیو که زمستان گذشته به بارسلونا پیوستند، نشان دادند که ستارگانی ارزشمند برای آبی اناری پوشان هستند.
جرارد پیکه بازیکن اسپانیایی تیم بارسلونا عملکرد خوبی از خود نشان داده است. ایوان راکیتیچ کروات نیز پس از گذراندن فصلی فوق العاده در بارسلونا، در مرحله حذفی در مقابل تیم ملی دانمارک به میدان خواهد رفت.
سرخیو بوسکتس شرایطی مشابه پیکه دارد. سوارز نیز توانست همراه تیم ملی کشورش به دور حذفی راه پیدا کند. اگرچه وی در مرحله گروهی موفق به گلزنی نشد. لیونل مسی که در مقابل ایسلند یک پنالتی را از دست داد توانست در بازی با نیجریه که کشورش بیش از هر زمانی به او نیاز داشت، ناجی تیمش شود. وی تنها امید آلبی سلسته است.
دمبله دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ بارسلونا نتوانسته رضایت دیدیه دشان را بدست آورد. کوتینیو، بی تردید بهترین بازیکن تیم ملی برزیل در مرحله گروهی بود. بازیکن سابق لیورپول و فعلی بارسلونا همراه نیمار و گابریل خسوس با دو گل زده در میان گلزنان جام جهانی قرار دارد.
پائولینو از جمله مردانی است که توانسته نقش برجسته‌ای در تیم ملی برزیل در روسیه داشته باشد. او به همراه کوتینیو توانست در بازی مقابل صربستان بدرخشد.
ژوردی آلبا نیز تنها عضو خط دفاعی اسپانیاست که عملکردش در سطحی بالا بوده است. ساموئل اومتیتی، با تیم ملی فرانسه توانست نمایشی استثنایی از خود به اجرا بگذارد. یری مینا بی تردید بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیاست که توانست امتیازات بالایی در تابستان روسیه کسب کند.
از توماس ورمائلن بلژیکی که با مصدومیت راهی روسیه شد، انتظار زیادی نمی‌رفت. وی که برای اولین بار در سومین بازی مرحله گروهی بلژیک به میدان رفت، عملکرد چشمگیری نداشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 بارسلونا پیکه فوتبال آلبا دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات

به گزارش قدس خراسان، هاشم طلائیان هنرمند بجستانی که به دعوت کشور امارات در این رویداد شرکت کرده است دو اثر قرآنی‌اش را که در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود را با هماهنگی موزه حرم مطهر رضوی، در این نمایشگاه جهانی به معرض دید عموم هنرمندان و مردم جهان قرار داده است.

این دو اثر که ابعاد هر کدام ۸۰ در ۱۲۰ است مشتمل بر آیات شریف آیت الکرسی و سوره مبارک وضحی است.

یکی از این آثار در اوصاف شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است که طلائیان در گذشته آن را به موزه حرم مطهر اهدا کرده است.

هنرمندان خارجی با این دقت و حوصله به آثار هنرمند ایرانی، نگاه می‌کنند و این همه پیچیدگی و ظرافت و رنگ بندی برایشان جای تعجب دارد.

نکته قابل توجه اینکه آثار این هنرمند ایرانی سبب گرایش به قرآن یک هنرمند آلمانی بعد از دیدن آثار هاشم طلائیان در نمایشگاه جهانی هنر امارات شده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران