Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از اراک؛ جانشین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دراین یادواره گفت: با اشاره به گسترش مبانی و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در جهان گفت: شاخ و برگ درخت انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا دیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین یاسینی افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران یک قدرت مهم منطقه‌ای و جهانی است و همه کشور‌ها به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرگ برای همه ما مقدر شده، ولی هیچ مرگی به اندازه شهادت در راه خدا ارزشی ندارد و شهادت فی سبیل الله را از انبیا و اولیاء خدا به ارث برده‌ایم.

جانشین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به برخی تحرکت دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در سال ۸۸ همه مشاهده کردند که دشمن با تمام توان و ظرفیت به صحنه آمد و تلاش داشت تا انقلاب مخملی را در ایران پیاده کند، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

وی گفت : استکبار و دشمنان نظام اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این درخت تنومند فروگذاری نکردند، اما در همه نقشه‌ها و توطئه‌ها با شکست مواجه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین یاسینی  افزود : در حال حاضر وظیفه ما این است که با اعمال، رفتار، گفتار و کردار خود راه شهدا را ادامه داده و پیام خون شهدا را به نسل‌های آینده که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند انتقال دهیم و آرمان شهدا را به آنان معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یادواره روستا شهید حکیم آباد زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر