Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسفالت تمام معابر خالی حاشیه شهر بجنورد از جمله قول هایی بود که شهردار بجنورد به خبرنگاران داد و گفت: تا زمانی که آسفالت حاشیه شهر به اتمام نرسد آسفالت معابر مرکزی شهر اجرایی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در ادامه بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری بجنورد که با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از خبرنگاران روز چهارشنبه ششم تیرماه صورت گرفت، آسفالت مناطق حاشیه شهر بجنورد بود که به گفته شهردار بجنورد امسال 10 هزار تن قیر برای آسفالت معابر شهری و تسریع این مهم اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روح الله براتیان با اشاره به اقدام مجلس برای توزیع رایگان قیر در سطح کشور از اختصاص 975 تن قیر طی روزهای گذشته و برای پروژه های عمرانی بجنورد خبر داد و گفت: تلاش می کنیم هرچه زودتر آسفالت معابر خاکی حاشیه شهرها به اتمام برسد که با این اختصاص تا سه ماهه آینده مشکلی برای آسفالت معابر خاکی نداریم.

 

با توجه به اینکه مناطق حاشیه شهر از جمله ملکش و حلقه سنگ در جنوب شهر، دبیران و مطهری در غرب و امام هادی و جوادیه در شمال شهر بجنورد در دست اقدام برای آسفالت بود، به گفته شهردار بجنورد 23 محله حاشیه نشین دارای معابر خاکی است که برنامه ما برای 40 روز آینده آسفالت کامل 6 منطقه حاشیه نشین است که به عنوان عمده ترین مناطق پر رفت و آمد مطرح هستند و جشن آسفالت را به زودی در مساجد این مناطق برگزار خواهیم کرد.

 

 

براتیان با تأکید بر اینکه در حوزه آسفالت خیابان ها، توجه به معابر خاکی حاشیه شهر در اولویت برنامه هاست، گفت: تا زمانی که آسفالت حاشیه شهر به اتمام نرسد آسفالت معابر مرکزی شهر اجرایی نمی شود.

 

احیاء پارک تفریحی باباامان بجنورد، دیگر پروژه عمرانی شهرداری است که در فاز نخست آن با توجه به وسعت 94 هکتاری این مجموعه تفریحی، سند 353 هکتاری دیگری نیز از سوی منابع طبیعی اخذ شده تا به این مجموعه افزوده شود.

 

شهردار بجنورد با بیان اینکه تا پیش از این تجمع جمعیتی در پارکینگ باباامان بود، اظهارداشت: با توجه به آلودگی آلاینده های خروجی از اگزوز خودروها و تأثیر منفی آن بر سلامت مردم، تصمیم گرفتیم آلاچیق های این بخش را به فضای سبز پارک منتقل کرده و فضای پارکینگ را صرفا برای پارک خودروها توسعه دهیم.

 

 

وی در توضیح فاز دوم اجرای پروژه عمرانی باباامان با بیان اینکه تا دوهفته آینده تمام آلاچیق ها به داخل جنگل و فضای سبز منتقل شده و بحث روشنایی این مناطق نیز اجرایی می شود، افزود: محدوده باغ ایلخانی هم تجهیز و بخشی از آلاچیق ها به این فضا انتقال داده می شود.

 

براتیان ورودی باباامان را یک طرفه و خروجی خودروها را از محل جاده کمپ پتروشیمی اعلام کرد و اظهارداشت: زیرسازی 2.7 کیلومتر از این مسیر انجام شده و مسیر آماده آسفالت است.

 

 وی بیان کرد: در فاز سوم این پروژه بنا داریم 20 هکتار زمین از منطقه پلنگ دره که در تملک راه و شهرسازی و 70 هکتار که در دست منابع طبیعی است را اخذ کرده و در مجموع 100 هکتار به مجموعه باباامان اضافه کنیم.

 

 

بازگشایی خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی، 32 متری جوادیه و پل کشاورز از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و به گفته شهردار بجنورد، اجرای کامل این پروژه ها از بار ترافیکی شهر کاسته می شود.

 

  

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: جام جهانی روسیه اوقات فراغت مجلس ارزانی روزنامه های ورزشی تیم ملی ایران دولت شیراز حجت الاسلام ارزانی آسفالت شهر بازگشایی خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت ملی نفت ایران، برزو قنبری عدیوی با اشاره به حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت تهران اعلام کرد: مدیران و کارشناسان مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای نفت با هدف معرفی اقلام فناورانه راهبردی و گلوگاهی مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران و برگزاری نشست‌های کارشناسی با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

به‌گفته وی، از ۳۰۷ کالای راهبردی شناسایی‌شده در شرکت ملی نفت ایران، ۲۵ قرارداد با استفاده از مصوبه تولید بار اول به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو امضا شده است. همچنین هفت پروژه به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال و ۳۵ میلیون یورو در مرحله نهایی‌سازی تشریفات امضای قرارداد است که به‌زودی به سرانجام می‌رسد.

مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: بیش از ۲۴۰ قلم کالا و تجهیزات در شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در مرحله شناسایی سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان است که به‌طور قطع حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این کار را تسهیل می‌کند.

قنبری تأکید کرد: در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، چند تفاهم‌نامه و قرارداد تولید بار اول و نیز سازوکارهای افزایش استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی در فرایند بومی‌سازی و ساخت بار اول محصولات راهبردی و تقویت زنجیره تأمین در پروژه‌های صنعت نفت کشور ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد «تولید بار اول» محصولات در صنعت نفت ایران گفت: در این رویکرد، اقلام و تجهیزات راهبردی صنعت نفت شناسایی، ظرفیت سازندگان داخلی بررسی، و امکان‌سنجیِ ساخت داخلیِ تجهیز مدنظر انجام می‌شود، سپس مجوزهای لازم اخذ و برای بومی‌سازی تجهیزات اقدام خواهد شد تا وابستگی صنایع نفت و گاز به خارج از کشور قطع شود.

نمایشگاه امسال با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 6099694 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز