Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@07:26:07 GMT

نتایج روز پنجم لیگ برتر نوجوانان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۲۸۸۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند در پایان روز پنجم لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور، الوند قمی با نتیجه 7بر دو شهروند ساری را شکست داد، هتل الماس مشهد با نتیجه دو بر دو با تیم انصار قم به تساوی رسید و گیتی پسند با نتیجه 5بریک بر فدک الزهرا مشهد پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز شهرداری رشت – انصار قم ساعت 13:30، هتل الماس مشهد – الوند قم ساعت15:00 و شهروند ساری – گیتی پسند ساعت16:30 با هم دیدار می کنند.
تیم فوتسال گیتی پسند میزبانی این مسابقات با 12 امتیاز در صدر جدول بدون رقیب در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فوتسال نتایج نوجوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: این همایش با تمرکز اصلی همایش تأکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد در قالب سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگوی علمی و سمپوزیوم در روز‌های ۴ تا ۷  اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت با مشارکت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر عاطفه سلطانی فر افزود: در این همایش  ۱۳ پنل تخصصی با عناوین تاثیر انعطاف پذیری عصبی و ژنتیک بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی، بیش فعالی در کودکان و نوجوانان، تکامل عصبی  و روانشناختی کودکان و نوجوانان با بیماری‌های طبی مزمن، درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات تکامل عصبی کودکان و نوجوانان، مشکلات و مسائل صنفی روانپزشکان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی  گفت: همچنین در این کنگره ۹ سخنرانی با موضوعاتی، چون خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال‌های ابتدایی دوران کودکی در جهان، نقش برنامه سلامت روانی اجتماعی نوجوانان در شناسایی و درمان اختلالات روانپزشکی نوجوانان، مکانیسم اثربخشی تمثیل در روان درمانی کودک، هنر فرزندپروری در اختلالات تکامل عصبی کودک و نوجوان، تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در تشخیص گذاری اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iacap.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال