Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباءبا بیان اینکه بهار عربی پس از پیروزی مقاومت در میادین مختلف به بهار مقاومت تبدیل شد، از پرسنل رسانه جنگ مقاومت خواست انحصار رسانه‌ای دشمن را با استفاده از امکانات روزآمد و فعالیت روشنگرانه بشکنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران، شیخ اکرم کعبی در ملاقات اعضای کادر مرکزی رسانه جنگ (الاعلام الحربی) این جنبش، با تمجید از شجاعت، ازجان‌گذشتگی و شیرمردی خبرنگاران جنگی مقاومت، توصیه‌ها و رهنمودهایی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ اکرم کعبی با تقسیم‌بندی رسانه‌ها به دو گروه متعهد و منحرف، از رسانه‌های در خط آمریکا به‌عنوان دشمنان حقیقت یاد کرد که با سوءاستفاده از تسلط خود، هرآنچه را خلاف منافع واشنگتن و متحدانش باشد سانسور می‌کنند.

وی افزود: «هر گروهی که به‌دنبال مقابله با ارزش‌ها و اخلاق باشد و به کشتار و وحشت‌پراکنی بپردازد، مورد حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا قرار می‌گیرد، کما اینکه جبهه‌النصره با وجود مشهور بودن به دروغ‌پراکنی و اتهام‌زنی و تغییر حقیقت، از جانب آنان حمایت می‌شود.»

دبیرکل نجباء با تاکید بر نقش مثبت پرسنل اعلام حربی در تحقق پیروزی‌های مقاومت، از تلاش‌های روشنگرانه‌شان در افشای اخبار دروغ و عملیات روانی دشمن قدردانی کرد.

کعبی با بیان لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ مقاومت در جوامع اسلامی با کمک رسانه جنگ، اضافه کرد: «مقاومت، حرکت در مسیر مشروعی است که ائمه (ع) برای ما ترسیم کرده‌اند، لذا اگر بخواهیم فرهنگ مقاومت را نهادینه کنیم، باید پیرو راستین پیامبر و اهل‌بیت علیهم‌السلام باشیم. سلاح عقیده و ایمان دو رکن تحکیم فرهنگ مقاومت هستند و همراه شدن با پیشرفت پیوسته رسانه و هر پیشرفت دیگری که قدرت انعکاس پیام مقاومت را افزایش دهد، ضروری است.»

مقام بلندپایه الحشد الشعبی با بیان اینکه رسانه به دوربین خلاصه نمی‌شود، افزود: «پیشتر کانال‌های ماهواره‌ای به‌وسیله خبرپراکنی در سیاست‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشورها اثرگذار بودند ولی امروزه تمرکز در اینترنت از شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر شده است.»

شیخ اکرم کعبی دولت آمریکا را مجموعه‌ای شکل‌گرفته از گروه‌های مافیایی توصیف کرد که با ساختن گروهک‌های تکفیری همچون داعش، از سویی بر مشکلات داخلی‌اش سرپوش می‌نهد و از دیگرسو پروژه تروریسم جهانی و تجزیه کشورهای مخالف خود را دنبال می‌کند و اضافه کرد: «آمریکایی‌ها آل‌سعود را (که با تانک‌های انگلیسی بر جزیره العرب مسلط شده‌اند) نماینده اسلام معرفی می‌کنند تا تفکر وهابیت در کشورهای اسلامی و عربی رواج یابد و در نتیجه، چهره اسلام به‌وسیله مدعیان اسلام تخریب شود.»

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء گفت: «نابودی ارزش‌های اخلاقی، مذهبی و سنتی، سرلوحه رسانه‌های آمریکایی است. آن‌ها با استبداد رسانه‌ای و بستن دهان‌ها، اجازه انتشار اخبار مخالف را از دیگران سلب می‌کنند. احتکار فناوری یکی از شیوه‌های تسلط مستکبران بر جهان است و می‌خواهم فعالان رسانه‌ای مقاومت این انحصار را با حضور موثر و روزآمد در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک بشکنند.»

وی در قسمت دیگری از این دیدار صمیمانه، تصریح کرد: «بهار عربی پس از پیروزی مقاومت در میادین مختلف، به بهار مقاومت تبدیل شد. بنابراین نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ترسیم سیمای حقیقی دشمن، از مهم‌ترین ماموریت‌های پیش‌روی رسانه جنگ (الاعلام الحربی) در مرحله آینده است.»

مقام عالی‌رتبه بسیج مردمی عراق به پرسنل اعلام حربی توصیه کرد که اجازه ندهند سابقه جنایات رژیم بعثی و مقطع تجاوز و طغیان‌گری داعش به فراموشی سپرده شوند؛ زیرا در غیر این‌صورت، بیم آن می‌رود که تاریخ تکرار شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به نقل از النشره، وی گفت: صحنه سرکوب تحصن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا نقاب را از چهره واقعی آمریکا بر انداخت و دروغ بودن ادعاهای آنها درباره آزادی بیان را در مقابل دنیا آشکار کرد اما غزه ‌بی باک بر جامعه بین‌المللی که با دشمن همدست است و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در منطقه سازش کرده‌اند حساب باز نمی‌کند بلکه به جبهه‌های مقاومت در لبنان عراق و یمن تکیه می‌کند.

وی گفت: ادامه فعالیت جبهه‌های پشتیبان غزه بعد از ۲۰۰ روز از درگیری‌ها از کریات تا ایلات و دریای سرخ و مابعد آن، نشان دهنده قدرت جبهه‌های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق افزود: رسیدن پهپادهای مقاومت به عمق اراضی اشغالی در عکا، بیت هیلل و عرب العرامشه نشان دهنده قدرت این پهپادها برای عبور از تمام سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل است. پهپادهای مقاومت از سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل عبور کرده‌اند و به جایی که مقاومت بخواهد می‌رسند و این یک موفقیت استراتژیک برای مقاومت در این درگیری است.

وی گفت: کثرت تهدیدات رژیم صهیونیستی دلیل قدرت نیست بلکه دلیل آشفتگی و ترس و نگرانی دشمن است. دشمن قبل از اینکه به فکر جنگ با حزب‌الله در لبنان بیفتد بیش از هزار محاسبه انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: میانجی‌گری‌ها و پیام‌های بین‌المللی به خاطر نجات غزه یا کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود